סוכנו של זידאן: "הוא לא יאמן באנגליה, זה לא הסגנון שלו"

זינדין זידאן
זינדין זידאן | Gettyimages

מוריניו יכול להירגע? אלן מיליאקיו התראיין לתקשורת הצרפתית ושלל הגעה אפשרית של המאמן המוערך למנצ'סטר יונייטד: "הוא לא נמשך לפרמיירליג ולא יחזור לאמן העונה, דווקא יובנטוס היא אופציה מעניינת יותר"

(גודל טקסט)
 על אף הניצחון 2:3 אחרי הקאמבק האדיר על ניוקאסל ביום שבת האחרון שהרגיע מעט את הרוחות במנצ'סטר יונייטד, מעמדו של ז'וזה מוריניו עדיין לא יציב. למרות זאת, הפורטוגלי יכול להתיישב בקצת יותר נינוחות על מושבו באולד טראפורד, שכן מועמדותו של מי שעל פי הדיווחים נחשב למועמד המוביל להחלפתו על הקווים, זינאדין זידאן, ככל הנראה ירדה מהפרק.


"סקאי ספורט" פרסם כי הסוכן אלן מיליאקיו, סוכנו של זיזו אמר בראיון כי מיוצגו לא יאמן כנראה בפרמיירליג. "אני לא חושב שהוא יאמן בליגה האנגלית. זהו לא הסגנון שהוא אוהב. שוחחתי איתו, והוא לא נמשך באמת לתפקידים בפרמיירליג. הוא בחר לקחת שנת שבתון והוא לא יחזור לפעילות לפני שהשנה הזאת תסתיים". שמו של זידאן הועלה גם כמחליף אפשרי לניקו קובאץ' בבאיירן מינכן שנמצאת בתקופה קשה.


מיליאקיו התראיין לעיתון "לה ז'ורנאל די דימאנש" ואמר שדווקא חזרה של זידאן ליובנטוס בתפקיד כלשהו יותר רלוונטית: "יש לזידאן היסטוריה ביובנטוס. הוא שיחק במועדון והיה אחד הגדולים בה בכל הזמנים. זה יכול לקרות. הוא לא חושב רק על מועדונים גדולים. גם פרויקט בקבוצה קטנה יותר יכול גם למשוך אותו אם הוא ימצא שם אתגר".


Zidane Snubs United https://t.co/MATgBA2XS9#mufcpic.twitter.com/7QF5VRyz1S

— The United Stand (@UnitedStandMUFC) 8 באוקטובר 2018


באנגליה ממשיכים להתעסק בעתידו של מוריניו. העיתונאי ג'יימי רדנאפ כתב בטור שלו ב"דיילי מייל" כי הפורטוגלי עדיין לא הגיע לחוף מבטחים: "זה לא ששחר חדש עלה על מוריניו. הבלתי נמנע רק נדחה. האמת שהקאמבק של יונייטד נגד ניוקאסל הזכיר לי משחקים בעידן של אלכס פרגוסון וזה יאמר לזכותו של מוריניו".


רנדאפ המשיך: "זה הזכיר לי משחק של ליברפול בו שיחקתי ב-1999 כאשר הובלנו עליהם 0:1 משער של מייקל אואן ואז פרגי שלח למשחק בדקה ה-80 את אולה גונאר סולשיאר והוא כבש צמד בסיום והם ניצחו 1:2, אבל תראו את יונייטד עכשיו. הם צריכים לנצח קבוצה כמו ניוקאסל בקלות. פעם קבוצות אורחות היו מקבלות מחיאות כפיים אם היו משיגות קרן באולד טראפורד. מול ניוקאסל, השחקנים היו בפאניקה וסקוט מקטומני נראה מפוחד כשמוריניו הורה לו לשחק בלם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי