דיווח: איקרדי בראש רשימת הרכש של צ'לסי, גם פיאטק מועמד

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | AFP

באנגליה טוענים שראשי הבלוז החליטו לפתוח את הארנק לאור פתיחת העונה המסחררת והתלות בהזאר. אינטר מנסה לפתות את החלוץ לחתום על חוזה חודש, מה שעשוי לסלול את דרכו של הפולני הלוהט מגנואה ללונדון

(גודל טקסט)

באנגליה מדווחים היום (שני) שפתיחת העונה המוצלחת של מאוריציו סארי תוביל לכך שראשי צ'לסי ישקיעו סכום כסף גדול בחודש ינואר על מנת לצרף חלוץ מטרה בכיר, זאת בעקבות התלות ביכולת הכיבוש של אדן הזאר והמאזן העגום של אוליבייה ז'ירו ואלברו מוראטה שכבשו יחדיו שני שערי ליגה בלבד בתשעה מחזורים.

על פי הפרסום, מאורו איקרדי נמצא בראש רשימת הרכש של צ'לסי, אך בלונדון מבינים שאינטר לא תעשה חיים קלים ומדובר בעסקה מורכבת במיוחד. לחלוץ יש סעיף שחרור שעומד על 97.5 מיליון יורו, אך ניתן להפעילו רק בקיץ הקרוב ובינתיים הנראזורי מנצלים את הזמן ומנסים לפתות את הארגנטינאי לחתום על חוזה חדש.

השם השני שהוזכר כמועמד להצטרף לצ'לסי הוא כז'ישטוף פיאטק, החלוץ הפולני הלוהט של גנואה שמוליך את טבלת הכובשים בסרייה א' לאחר שנרכש ב-3.5 מיליון יורו בלבד בקיץ האחרון ומאז הגיע עד להרכב הפותח של נבחרתו. בדיווח נכתב שמדובר באופציה הרבה יותר הגיונית מבחינת הקבוצה הלונדונית, שתנסה לצרפו בחודש ינואר כשתג המחיר צפוי לעמוד על כ-60 מיליון יורו.



הגיע לגנואה כאלמוני ומוליך את טבלת הכובשים בסרייה א'. כז'ישטוף פיאטק (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי