מכה לארסנל: הנריק מחיטריאן ייעדר למשך חודש וחצי

הנריק מחיטריאן
הנריק מחיטריאן | Gettyimages

הקשר יהיה מחוץ לסגל של התותחנים בחודש וחצי הקרובים לאחר שהובהר שהוא סובל משבר בכף רגלו. הקשר הצטרף אל שקודראן מוסטפי, רוב הולדינג והקטור ביירין ברשימת הפצועים של המועדון הלונדוני

(גודל טקסט)
ארסנל ממשיכה במכת הפציעות שלה ופרסמה היום (שני) כי נערכו לקשר הארמני שלה הנריק מחיטריאן ונמצא שהוא יהיה מחוץ למגרשים למשך שישה שבועות לאחר שהובהר שהוא סובל משבר בכף רגלו. השחקן נפצע בהפסד 2:0 לטוטנהאם ברבע גמר גביע הליגה. הקשר המוכשר יחמיץ את המשחקים הקרובים השבוע בחוץ נגד ברייטון ביום רביעי (17:15, שידור ישיר בספורט1) וליברפול (בשבת 19:30, שידור ישיר בספורט1) וכן בהמשך נגד פולהאם בליגה, בלקפול בגביע האנגלי, ושוב בליגה: ווסטהאם, צ'לסי, קראדיף. הוא עשוי לחזור למשחקים נגד מנצ'סטר סיטי ואולי רק להאדרספילד.


We've got the latest on @HenrikhMkh and more ahead of #BHAARS

— Arsenal FC (@Arsenal) December 24, 2018


מחיטריאן לא משחק קבוע בהרכב של התותחנים בגלל פציעות. הוא שיחק 14 פעמים בלבד ובהן פתח רק שש פעמים. הוא כבש ארבעה שערים ובישל שער אחד העונה. מאז שהגיע ממנצ'סטר יונייטד בחודש ינואר הרושם הכללי הוא שהוא לא סיפק את הסחורה שציפו ממנו. לקראת המשחק של ארסנל בברייטון ביום רביעי יעבור נאצ'ו מונריאל מבחן כשירות. לפי הודעת הקבוצה שקודראן מוסטפי יחזור לאימונים השבוע והקטור ביירין עוד שבועיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי