למרות ההצהרות: הזאר מסרב בינתיים להאריך חוזה בצ'לסי

אדן הזאר
אדן הזאר | Gettyimages

הכוכב הבלגי, שרק לפני יומיים הצהיר כי הוא רוצה להיזכר כשחקן אגדי של הבלוז, עדיין לא חתם: "אני מפוקס בכר הדשא, ונראה מה יהיה בסוף העונה". סארי: "המועדון מוכן להפוך את העולם כדי להשאיר אותו בקבוצה".

(גודל טקסט)
אוהדי צ'לסי שאבו עידוד מכך שאדן הזאר הצהיר כי הוא רוצה להיזכר כשחקן אגדי בקבוצה ולכבוש בה עוד הרבה שערים אחרי שכבש צמד בניצחון 1:2 על ווטפורד שלשום. הבוקר (שישי) התברר שהבלגי עדיין מסרב לחתום על הארכת חוזה בבלוז והחלומות של הקהל עשויים להסתיים באכזבה ענקית, כי הוא כנראה עוד חולם על ריאל מדריד.


בתקשורת הבריטית נכתב היום כי הזאר גילה שלא חתם עדיין על חוזה חדש ובקיץ יישארו לו עוד 12 חודשים בקבוצה, ובקצב הזה צ'לסי תצטרך למכור אותו כדי לא לשלוח אותו בחינם לבלאנקוס. כנשאל האם דבריו מרמזים שהוא נשאר הגיב: "אני מפוקס רק במה קורה על כר הדשא. נראה מה יהיה בסוף העונה". העיתון "מירור" כתב שזו העונה השביעית של הזאר בקבוצה ובכדורגל המודרני שחקנים לא נשארים כל כך הרבה זמן בקבוצה אחת כך שאף אחד לא יוכל לבוא אליו בטענות אם ירצה לעזוב.


מאוריציו סארי שהפך את הזאר ל-"9 מזויף" קלאסי כמו שהיה ליאו מסי, מודה שהזאר חשוב למועדון כמו שמסי חשוב לברצלונה. "המועדון מוכן להפוך את העולם כדי להשאיר אותו בקבוצה", אמר האיטלקי שגילה כי רומן אברמוביץ' שלא יכול להיכנס לאנגליה בגלל שהויזה שלו לא חודשה עושה הכל כדי לשכנע את הבלגי להישאר. לשמחתו של סארי, השחקן שלא אוהב את המיקום החדש שלו עושה את כל המאמצים ונותן מעצמו יותר ממאה אחוז גם בתפקיד החדש.


"I want to score more goals for this club and then try to be a legend like Lampard, Terry, Drogba."

Eden Hazard reflects on his 100th and 101st goals for Chelsea after beating Watford 2-1. pic.twitter.com/aVXQn7PJrf

— Sky Sports Premier League (@SkySportsPL) 26 בדצמבר 2018


צ'לסי מנסה להביא חלוץ חדש בינואר ולהחזיר את הבלגי לעמדה שהוא אוהב באגף. הוא כבש כבר 101 שערים בבלוז (השחקן העשירי שעושה זאת במועדון), אבל אדן הזאר הודה: "כן, אני מעדיף לשחק באגף". כשהבלגי נשאל האם לא היה רוצה להיות כמו דריס מרטנס חברו לנבחרת שעבר בנאפולי מהאגף למרכז הרחבה והפך לסקורר ענק תחת סארי אמר: "הוא מתאים יותר לשחק כחלוץ מאשר אני. לעומתו אני יותר פליימייקר, אבל אני ידוע שסארי אוהב לשנות מיקומים לשחקנים ולפעמים זה מצליח לו בענק. לא ידעתי שיש לי מאה שערים במועדון. שכחתי מזה והחברים הזכירו לי על המגרש וזו היתה הרגשה נפלאה".  



אדן הזאר. יאריך חוזה בסטמפורד ברידג'? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי