עושים שוק: ארבעה מועדוני פאר בעקבות איסקו, שרוצה להישאר

איסקו
איסקו | Gettyimages

פ.ס.ז', סיטי, באיירן ואינטר מעוניינות בקשר שאמר: "אני רוצה להישאר בריאל", הזאר קרוע בין צ'לסי לבלאנקוס. וגם: הבווארים הציבו תג מחיר להומלס, יורנטה בדרך ליעד חדש, דה חאה ומרסיאל עשויים להאריך חוזה

(גודל טקסט)

חלון ההעברות בכדורגל האירופי ייפתח ב-1 בינואר והתקשורת העולמית כבר רועשת וגועשת בנוגע לעסקאות המתבשלות. ספורט1 מביא לכם את כל הספקולציות החמות, השמועות המרעישות וההחתמות שבדרך.

שמועות
* בעיתון "אס" פורסם שאיסקו יהיה השחקן המבוקש ביותר בחלון ההעברות של ינואר, שמעמדו פחת משמעותית אצל סנטיאגו סולארי בריאל מדריד. פאריס סן ז'רמן, מנצ'סטר סיטי, באיירן מינכן ואינטר בעקבותיו. תוכנית הטלוויזיה "דפורטס קוואטרו" פרסמה הצהרה של הקשר בה הוא מכחיש רצון לעזיבה: "ברור שאני רוצה להישאר. אני רוצה להמשיך לזכות בתארים".  

* ב"מארקה" נכתב שאדן הזאר מתלבט קשות לגבי עתידו. "מצד אחד הוא רוצה להיות נאמן לצ'לסי, ומצד שני חולם לשחק בעונה הבאה בריאל מדריד", נכתב.

* ברצלונה חוששת שהשוער ההולנדי יאספר סילסן לא יסכים להמשיך לשמש כשוער שני בקבוצה ותהיה מוכנה למכור אותו ב-60 מיליון יורו. מקורות בהנהלת בארסה אמרו ל"אס" שיעשו הכל להשאיר את השוער בקבוצה.


הזאר. קרוע בין שתי קבוצות (Gettyimages)

* צ'לסי מחפשת בלם בדחיפות ומעוניינת במאטס הומלס, עבורו דורשת באיירן מינכן 30 מיליון ליש"ט, כשהבלוז צריכים להחליט עד ה-14 בינואר. בנוסף הבווארים רוצים לצרף את קאלום הדסון-אודוי שחקן ההתקפה של צ'לסי,שמשחק בנבחרת אנגליה עד גיל 19, והעלו את ההצעה עליו ל-20 מיליון ליש"ט. 

* בעיתון "מייל און סאנדיי" פורסם שאולה גונאר סולשיאר ביקש מדויד דה חאה ואנתוני מרסיאל להאריך את חוזיהם בקבוצה, ולסיים את הסאגה אחרי שהאווירה במועדון השתפרה עם עזיבתו של ז'וזה מוריניו.

* חלוץ טוטנהאם פרננדו יורנטה, ששיחק רק 27 דקות בליגה העונה, בדרך לסכם בגלאטסראיי שמוכנה לשלם עבורו 900 אלף ליש"ט.

* מנג'ר ניוקאסלרפא בניטס רוצה לרכוש את חלוץ לידס קמאר רוף, שכבש העונה 13 שערים בצ'מפיונשיפ.


איסקו. רוצה להישאר בריאל מדריד (Gettyimages)

* לפי "סאנדיי מירור", קרדיף רוצה לצרף בהשאלה או ברכישה מגנה הימני של ליברפול, נתניאל קליין, שאיבד את מקומו בהרכב. חלוץ ליברפול דומיניק סולנקה מבוקש כמושאל בקריסטל פאלאס.

* החלוץ הקולומביאני לואיס מוריאל, מועמד למכירה או להשאלה על ידי קבוצתו סביליה שלא מרוצה ממנו. האנדלוסים רכשו את השחקן בעונה שעברה ב-21 מיליון יורו וכעת מוכנים להשאיל אותו למילאן עם אופציה למכירה. לפי "קוריירה דלו ספורט" גם פיורנטינה מעוניינת בשרותיו של החלוץ. 

* בעיתון בוולנסיה פורסם, שהקבוצה רוצה את חלוץ ווסטהאם חאבי הרננדס שסיכם בה את תנאיו, כשכרגע חסר רק הסכם בין המועדונים.

* לפי "דיילי מייל", מנצ'סטר סיטי רוצה את בן צ'ילוול מלסטר, אבל לא בטוח שהעסקה תצא לפועל בינואר, משום שלמגן השמאלי יש חוזה עד 2021.
 


לואיס מוריאל. החלוץ בדרך לאיטליה? (AFP)

* ניקולה מילנקוביץ',בלמה הסרבי בן ה-21 של פיורנטינה, עשוי לעבור בקיץ לאתלטיקו מדריד. 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי