צפו בתקציר: מנצ'סטר סיטי ניצחה 1:2 את ליברפול, הפער ירד לארבע נקודות

שחקני סיטי חוגגים
שחקני סיטי חוגגים | Gettyimages

שערים לירוי סאנה (72) וסרחיו אגוארו (40) השיגו ניצחון יקר לאלופה והנחילו למוליכה הפסד ראשון העונה. ג'ון סטונס הציל שער מהקו (18), רוברטו פירמינו איזן זמנית (64)

(גודל טקסט)
משחקי חג המולד הגיעו לסיומם הערב (חמישי) עם המשחק המרכזי של המחזור ה-21 ושל העונה כולה עם המפגש של מנצ'סטר סיטי נגד ליברפול באתיחאד סטדיום. המשחק הסתיים בניצחון 1:2 לזכות המארחת שהנחילה הפסד ראשון למוליכה ופתחה מחדש את המירוץ לאליפות כשהסיטינז הורידה את הפער מראש הטבלה לארבע נקודות בלבד.


שתי הקבוצות פתחו את המשחק בצורה מעט הססנית והמצב הראשון הגיע מצב המארחת בדקה ה-18 כשסאדיו מאנה קיבל כדור עומק נפלא ממוחמד סאלח ובעט לקורה, לאחר מכן סטונס ניסה להרחיק והכדור פגע לגופו של אליסון שכמעט כבש אל שערו הוא, אבל האנגלי תיקן והרחיק מהקו.


בדקה ה-40 מנצ'סטר סיטי עלתה ליתרון ראשון אחרי בעיטה חזקה של אגוארו מזווית קשה ברגל שמאל שהכניעה את אליסון וזו הייתה גם תוצאת המחצית. השוויון הגיע בדקה ה-64, אנדרו רוברטסון העביר כדור גובה שעבר את אדרסון וחברו לנבחרת ברזיל רוברטו פירמינו, דחק מקרוב והשווה את התוצאה. כעבור שמונה דקות היתרון חזר לאלופה, סטרלינג מצא את סאנה שבעט לקורה פנימה והשיג שלוש נקודות חשובות למנצ'סטר סיטי.


ליברפול שהפסידה לראשונה העונה, תצא במחזור הבא למשחק חוץ נוסף הפעם נגד ברייטון ממרכז הטבלה. מנגד מנצ'סטר סיטי תארח את העולה החדשה וולבס, נגדה סיימה בתיקו 1:1 בסיבוב הקודם.



פפ גווארדיולה עם יורגן קלופ (Gettyimages)


הרכבים
מנצ'סטר סיטי: אדרסון, דנילו, וינסנט קומפני, ג'ון סטונס, איימריק לאפורט, פרננדיניו, ברנרדו סילבה, דויד סילבה, לירוי סאנה, ראחים סטרלינג, סרחיו אגוארו.


ליברפול: אליסון, טרנט אלכסנדר-ארנולד, דיאן לוברן, וירג'יל ואן דייק, אנדרו רוברטסון, ג'יימס מילנר, ג'ורדן הנדרסון, ג'ורג'יניו ווינאלדום, סאדיו מאנה, מוחמד סלאח, רוברטו פירמינו.



ג'ורג'יניו ווינאלדום, ג'ורדן הנדרסון, סרחיו אגוארו (Gettyimages)


מהלך המשחק
דקה 18: סאדיו מאנה קיבל עומק מסלאח ובעט אל הקורה של מנצ'סטר סיטי, לאחר מכן סטונס הרחיק רע אל גופו של אדרסון ובזכות לא מעט מזל האנגלי הספיק להרחיק מקו השער ומנע שער עצמי אומלל.


Some clearance by John Stones. #MCFC#LFCpic.twitter.com/k6bKyp8HWt

— Ben Dinnery (@BenDinnery) January 3, 2019


דקה 28: סטרלינג העביר רוחב לדויד סילבה, שבעט ברגלו החלשה ונעצר בקלות.


דקה 40: מנצ'סטר סיטי עלתה ליתרון 0:1: ברנרדו סילבה העביר כדור רוחב מהאגף השמאלי, אגוארו השתלט והפציץ בשמאל את שערו של אליסון מזווית קשה והברזילאי לא הצליח להגיב.


דקה 56: אלכסנדר ארנולד בעט כדור חזק מצד ימין, אך לא פגש את המסגרת.


אנדרו רוברטסון (Gettyimages)


דקה 64: ליברפול השתווה ל-1:1: אלכסנדר ארנולד העביר, רוברטסון העביר כדור רוחב נהדר לפירמינו שנגח מול שער ריק.


דקה 72: מנצ'סטר סיטי עלתה ליתרון 1:2: סטרלינג העביר כדור לסאנה בשמאל. הגרמני השתלט ובעט מחוץ לרחבה והכדור פגע בקורה ונכנס פנימה.



גיבור הניצחון. לירוי סאנה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי