סולשיאר השווה שיא בן 72 שנה: "עשיתי חיים קשים לשחקנים"

אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר | AFP

המנג'ר הפך לראשון שמנצח את חמשת משחקיו הראשונים ביונייטד מאז מאט באזבי עם 0:2 על רדינג בגביע, אבל הודה: "יש עוד מקום לשיפור. העיקר שעלינו שלב". דאגה מהפציעה החוזרת של סאנצ'ס, פוגבה לא המריא לדובאי

(גודל טקסט)
אולה גונאר סולשיאר השווה אתמול (שבת) את שיאו של מאט באזבי, המנג'ר האגדי של מנצ'סטר יונייטד מעונת 1946/47, עם חמישה ניצחונות רצופים מאז נכנס לתפקיד בניצחון בגביע 0:2 על רדינג באולד טראפורד. הוא יוכל לשבור את השיא אם ינצח ביום ראשון הקרוב את טוטנהאם בוומבלי בליגה. במשחק השישי של באזבי בזמנו, הוא סיים בתיקו בבית נגד צ'לסי. אחרי המשחק אתמול טסה יונייטד למחנה אימון מקוצר בדובאי, כאשר סולשיאר מקווה שהקבוצה תתכונן היטב למשחק נגד טוטנהאם. פול פוגבה שסובל מפציעה לא נראה עולה למטוס.


סולשיאר מקווה שעד למשחק בלונדון אלכסיס סאנצ'ס, שבישל אתמול עם מסירה ענקית שער לרומלו לוקאקו ונפצע במחצית השנייה, יהיה כשיר למשחק מול התרנגולים, אבל מירב הסיכויים שזה לא יקרה. הנורבגי ביצע אתמול תשעה שינויים בהרכב הראשון ממשחק הניצחון על ניוקאסל, ביניהם סאנצ'ס שפתח לראשונה, אבל למזלו הרע כבר במשחק השלישי שלו ביונייטד אחרי שחזר מפציעה ארוכה נפצע שוב, כנראה מתיחה בשריר הירך, והוחלף בדקה ה-63.


"אני מקווה שזה לא ייקח לו הרבה זמן לחזור. לצערי זו אותה פציעה באותו מקום ממנו סבל בעבר", אמר סולשיאר, "מקווה שהוא יהיה בסדר עד סוף השבוע. זה טוב עבורו לשחק כמה שיותר משחקים כי אנחנו יודעים עד כמה הוא טוב. אם הוא ישחק יותר הוא גם יסיים הזדמנות כמו שהיתה לו במחצית הראשונה עם כדור ברשת". סאנצ'ס התיישב בטעות בכיסא של סולשיאר, והמנג'ר נאלץ לטלטל את הצ'יליאני שלא הבין תחילה מה עשה רע.


When you sit in the gaffer's seat pic.twitter.com/6IGhTGj8wV

— The Emirates FA Cup (@EmiratesFACup) 5 בינואר 2019


סולשיאר ירצה לראות את הקבוצה שלו משחקת הרבה יותר טוב נגד טוטנהאם מאשר נגד רדינג. למרות הניצחון היא הציגה את משחקה הכי חלש תחת הנורבגי שהסכים בסיום: "הם עשו לנו חיים קשים וכנראה שזה באשמתי, כי הקבוצה שעלתה לשחק היום מעולם לא שיחקה ביחד ולא בעטנו לשער בחמש הדקות הראשונות. הדבר החיובי מהמשחק הזה הוא שעלינו לשלב הבא, אבל ברור שצריך לשפר המון דברים". רדינג, שמדורגת במקום הלפני אחרון בצ'מפיונשיפ, החזיקה בכדור יותר מיונייטד (53 אחוזים) ובעטה 13 פעמים לשער לעומת 8 בלבד של יונייטד. על טוטנהאם אמר סולשיאר: "זה יהיה מבחן אמיתי שייתן לי אפשרות לבחון היכן אנחנו באמת נמצאים".


חואן מאטה הוכיח שהוא מלך השערים של יונייטד בגביע, אחרי שהבקיע את העשירי שלו במסגרת והפך לשחקן הכי מעורב בקבוצה בשערים עם 21 שערים ב-24 משחקים בהם פתח. הוא כבש 10 ובישל עוד 11.


21 – Juan Mata has been directly involved in 21 goals in 24 starts in the FA Cup (10 goals, 11 assists). Specialist. pic.twitter.com/WB1kgGwrdv

— OptaJoe (@OptaJoe) 5 בינואר 2019


טוטנהאם, שתארח את יונייטד בוומבלי, מקווה להיכנס לאצטדיון החדש שלה במרץ כשתארח את קריסטל פאלאס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי