צפו בתקציר: נאסרי בישל בבכורה המחודשת בליגה, ווסטהאם ניצחה 0:1 את ארסנל

דקלאן רייס
דקלאן רייס | Gettyimages

קבוצתו של אונאי אמרי ממשיכה לאבד גובה אחרי הפסד חוץ נוסף. הצרפתי בן ה-31 שערך בכורה במדי הפטישים, בישל נגד האקסית לדקלאן רייס בדקה ה-47. ניצחון ראשון לחבורתו של פלגריני על התותחנים לראשונה מאז 2007

קבוצות: ווסטהאם
(גודל טקסט)

המחזור ה-22 של הפרמיירליג נפתח היום (שבת) בשעות הצהריים עם ההפסד 1:0 של ארסנל בחוץ נגד ווסטהאם שרשמה ניצחון ראשון על התותחנים בכל המסגרות מאז 2007.

אחרי מחצית ראשונה שלא נרשמו בה מצבים רבים כיאה לארסנל של העונה, הפטישים פתחו טוב את המחצית השנייה ובדקה ה-47 התקפה שלהם הסתיימה במסירת רוחב של אקס התותחנים סמיר נאסרי לדקלאן רייס והקשר האנגלי הצעיר, שרק בעוד יומיים יהיה בן 20, בעט ממרכז הרחבה היישר לרשת של ברנד לנו כדי לקבוע 0:1 ביתי. 


הפסד ראשון של ארסנל על ווסטהאם מאז 2007. מתאו גנדוזי ופייר אמריק אובאמיינג מאוכזבים בסיום (Gettyimages)

לאמרי זה הספיק ובדקה ה-59 החליט לעבור למערך התקפי יותר כשזרק למערכה את לוקאס טוריירה וארון ראמזי על חשבון גרניט ג'אקה ושקודראן מוסטאפי, וארסנל החלה להיראות הרבה יותר טוב בהתקפה, אך למרות מספר רב של מצבים התותחנים נכלאו ללא מעט מצבי נבדל ולא הצליחו להשיג את השוויון.

ארסנל שרושמת הפסד נוסף בחוץ, מתרחקת מהמקום הרביעי כאשר עלולה בתום המחזור לרדת למקום השישי אם מנצ'סטר יונייטד תנצח את טוטנהאם בוומבלי. במחזור הבא התותחנים יחזרו לאמירויות, אך הם יפגשו את צ'לסי החזקה. מנגד ווסטהאם שעלתה אחרי הניצחון המפתיע למקום השמיני, יתארחו אצל בורנמות' המדשדשת.


בישול בבכורה המחודשת בפרמיירליג. סמיר נאסרי (Gettyimages)

הרכבים
ווסטהאם:
 לוקאש פביאנסקי, פאבלו סבאלטה, עיסא דיופ, אנג'לו אוגבונה, ארון קרסוול, מארק נובל,דקלאן רייס, סמיר נאסרי (רוברט סנודגראס 73), מיכאל אנטוניו, פליפה אנדרסון, מרקו ארנאוטוביץ' (אנדי קארול 72).

ארסנל: ברנד לנו, שקודראן מוסטאפי (ארון ראמזי 59), סורקטיס, לורן קוסיילני, אינסלי מייטלנד-ניילס (הקטור ביירין 69), מתיאו גנדוזי, גרניט ג'אקה (לוקאס טוריירה 59), סיאד קולאשינץ, אלכס איוובי, אלכסנדר לקאזט, פייר-אמריק אובמיאנג. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי