צפו בתקציר: שער 14 לסלאח, ליברפול ניצחה את ברייטון 0:1

מוחמד סלאח עם ג'ורדן הנדרסון
מוחמד סלאח עם ג'ורדן הנדרסון | Gettyimages

מוליכת הפרמיירליג לא הרשימה, אך השיגה ניצחון ראשון ב-2019 הודות לפנדל של המצרי (50) שנצמד לקיין ואובאמיינג בפסגת טבלת כובשי השערים, 11 דקות לברם כיאל. וגם: ברנלי ניצחה 1:2 את פולהאם ללא בעיטה למסגרת

קבוצות: ברייטון
(גודל טקסט)
אחרי שרשמה שני הפסדים רצופים למנצ'סטר סיטי במשחק העונה באתיאחד סטדיום ולוולבס אשר הדיח אותה מהגביע, ליברפול השיגה בשעה טובה ניצחון ראשון בשנת 2019 כאשר גברה 0:1 על ברייטן בחוץ במסגרת המחזור ה-22 של הפרמיירליג והעלתה את הפער באופן זמני ממנצ'סטר סיטי הנמצאת במקום השני לשבע נקודות.


המשחק נפתח באופן מהוסס על ידי שתי הקבוצה כאשר ליברפול החזיקה בכדור ברב דקות המשחק. המצב הראשון של המוליכה הגיע בדקה ה-27 כשנגיחה של שאקירי שפשפה את הקורה ויצאה לחוץ. בתחילת המחצית השנייה מוחמד סלאח הוכשל ברחבה והשופט הורה לפנדל, החלוץ מצרי עשה את העבודה העלה את חבורתו של יורגן קלופ ליתרון 0:1 בדקה ה-50.



מוחמד סלאח נאבק על הכדור עם גאייטן בונג (Gettyimages)


בירם כיאל עלה לכר הדשא בדקה ה-79 וכעבור דקה אחת בלבד ג'ורג'יניו ווינאלדום היה קרוב להכפיל את היתרון כאשר בעט  חזק מחוץ לרחבה, אך הכדור שרק ליד הקורה ויצא מהמסגרת. בדקה ה-88 מוחמד סלאח רשם את החמצת המשחק כאשר בעט ממצב נוח מחמישה מטרים, אך החמיץ ברשלנות.


ליברפול במחזור הבא תארח את קריסטל פאלאס שרשמה את הפתעת חג המולד כשניצחה 2:3 את מנצ'סטר סיטי, בעוד ברייטון תתארח אצל מנצ'סטר יונייטד הלוהטת.



דייק מהנקודה הלבנה. מוחמד סלאח (Gettyimages)


הרכבים
ברייטון: דויד ברטון, גאייטן בונג, שיין דאפי, לואיס דאנק, מרטין מונטויה, דייבי פרופר, דייל סטפס, יורגן לוקאדיה, סולי מארץ' (אנתוני נוקארט 66), פסקל גרוס (בירם כיאל 79), גלן מארי (פלורין אנדונה 67).


ליברפול: אליסון, טרנט אלכסנדר-ארנולד, וירג'יל ואן דייק, פאביניו, אנדרו רוברטסון, נאבי קייטה, ג'ורדן הנדרסון, ג'ורג'יניו ווינאלדום, שרדאן שאקירי (ג'יימס מילנר 72), מוחמד סלאח (דיבוק אוריגי 90), סאדיו מאנה (נאבי קייטה 89), רוברטו פירמינו.


תוצאות נוספות
ברנלי – פולהאם 1:2


לברנלי: ג'ו בריאן (עצמי, 20), דניס אודוי (עצמי, 23). לפולהאם: אנדרה שורלה (2). 


קרדיף – האדרספילד 0:0


קריסטל פאלאס – ווטפורד 2:1


לפולהאם: קרייג קאטקארט (עצמי, 38). לווטפורד: קרייג קאטקארט (67), טום קלברלי (74).


We've done it!!! #CRYWAT 1-2 [FT'] pic.twitter.com/2mJyZ68RDI

— Watford Football Club (@WatfordFC) January 12, 2019


לסטר סיטי – סאות'המפטון 2:1


לסטר סיטי: ווילפרד נדידי (57). לסאות'המפטון: ג'יימס וורד פראוס (11), שיין לונג (45+2).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי