צפו בתקציר: יונייטד גברה 0:1 על טוטנהאם, ניצחון שישי לסולשיאר

מרקוס ראשפורד
מרקוס ראשפורד | Gettyimages

מרקוס ראשפורד העלה את השדים האדומים ליתרון מוצדק (44), אך במחצית השנייה המשחק התהפך והודות לסדרת הצלות הרואית של דויד דה חאה, המאמן הנורבגי המשיך לשמור על מאזן מושלם. וגם אברטון ניצחה 0:2 את בורנמות'

(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי, מנצ'סטר יונייטד חזרה ובגדול. למרות שהקבוצה דורסת כל קבוצה מאז מונה סולשיאר במקומו של מוריניו, הערב (ראשון) השדים האדומים עמדו בגבורה נגד טוטנהאם בוומבלי במחזור ה-22 של הפרמיירליג וניצחה 0:1, את קבוצתו של פוצ'טינו, שסומן כמועמד בכיר להחליף את המאמן הנורבגי בעונה הבאה.

האורחים פתחו את המשחק טוב יותר כאשר מרסיאל ולינגארד קיבלו מספר הזדמנויות לעלות את מנצ'סטר יונייטד על לוח התוצאות ושער היתרון הגיע דקה לסיום המחצית אחרי שמרקוס ראשפורד קיבל כדור עומק נפלא מפול פוגבה והאנגלי כהרגלו דייק בקור רוח.

במחצית השנייה היוצרות התהפכו, למרות שני מצבי כיבוש של פול פוגבה, טוטנהאם הייתה טובה הרבה יותר והחלה במטווח על שערו של דה חאה, אבל הספדי שהצטיין במשחק היה בלתי ניתן לעצירה ויהיה אפשר לומר שלמרות שלא היה זה שכבש הוא האחראי הבלעדי לניצחון הגדול של מנצ'סטר יונייטד.

אולה גונאר סולשיאר שנצמד לארסנל במקום החמישי ינסה להמשיך ברצף הניצחונות במשחק הבית נגד ברייטון, מנגד פוצ'טינו שיסיים את המחזור במקום השלישי ייצא לדרבי הלונדוני בקרייבן קוטג', שם יפגוש את פולהאם החלשה.


אולה גונאר סולשיאר עם מאוריסיו פוצ'טינו (Gettyimages)

הרכבים
טוטנהאם: הוגו לוריס, קיירן טריפייר, יאן ורטונגן, טובי אלדרווירלד, בן דייוויס, כריסטיאן אריקסן, הארי ווינקס (פרננדו יורנטה 81), מוסא סיסוקו (אריק לאמלה 43), דלה עלי, יונג מין סון, הארי קיין.

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, אשלי יאנג, ויקטור לינדלוף, פיל ג'ונס, לוק שואו, פול פוגבה, אנדר הררה, נמניה מאטיץ', ג'סי לינגארד (דיוגו דאלוט 84), אנטוני מרסיאל (רומלו לוקאקו 73), מרקוס ראשפורד.

מהלך המשחק
דקה 9: מצב ראשון לטוטנהאם – הארי ווינקס קיבל כדור ברחבה, אך בעט ליד הקורה הימנית.

דקה 11: לינגארד השתלט על הגבהה של מנצ'סטר יונייטד בחזה ובעט בעוצמה מעל המסגרת.


פול פוגבה נגד חברו לנבחרת צרפת, מוסא סיסוקו (Gettyimages)

דקה 18: מרסיאל קיבל כדור במרכז המגרש, כדרר לכיוון הרחבה ובעט לגופו של לוריס שהדף לקרן.

דקה 43: מוסא סיסוקו נפצע והוחלף על ידי אריק לאמלה. 

דקה 44: מנצ'סטר יונייטד עלתה ליתרון 0:1: פול פוגבה העביר מעיגול החצי כדור עומק נפלא אל מרקוס ראשפורד שניצל הגנה רפויה של טוטנהאם ודייק מול לוריס.


מרקוס ראשפורד העלה את מנצ'סטר יונייטד ליתרון נגד טוטנהאם (Gettyimages)

דקה 50: קיירן טריפייר הגביה כדור למרכז הרחבה, דלה עלי נגח לפינה המינית, אך דויד דה חאה היה ערני והדף בקלות.

דקה 54: הזדמנות ראשונה למנצ'סטר יונייטד במחצית השנייה – יאנג הרים לפוגבה שנגח אל השער של לוריס והשוער הצרפתי הצליח לתפוס את הכדור.

דקה 59: קרן של טוטנהאם הגיעה אל ראשו של קיין שנגח חזק, אבל דה חאה הציל את השדים האדומים בפעם השנייה תוך 10 דקות.

דקה 62: פול פוגבה קיבל כדור על מגש בקצה הרחבה והצרפתי בעט עם החלק הפנימי של הרגל לפינה השמאלית. לוריס הדף לקרן.

דקה 66: קיין מסר עומק לדלה עלי שהגיע למצב של אחד על אחד מול דה חאה. הקשר האנגלי בעט רע לגופו של דה חאה שהיה במקום.

דקה 67: כריסטיאן אריקסן בעט כדור חופשי מ-20 מטרים שעבר ליד הפינה השמאלית של מנצ'סטר יונייטד.

דקה 74: דה חאה עם עוד הצלה גדולה. אריקסן מסר לדלה עלי שבעט מקרוב לשער של יונייטד, אך השוער הספרדי לא נכנע הערב לאף בעיטה.


הצלות גדולות לדה חאה (Gettyimages)

אברטון – בורנמות' 0:2 (לתקציר המלא)
הטופיס חזרו למסלול הניצחונות אחרי המשחק הביתי נגד בורנמות' שממשיכה בכושר הרע שלה בפרמיירליג. אחרי מחצית נטולת שערים קורט זומה העלה את המארחים על לוח התוצאות אחרי שער בנגיחה, בדקה ה-90+5 דומיניק קלברט-לווין חתם את תוצאת המשחק שהוציאה את קבוצתו של מרקו סילבה לדרך חדשה.


חוגג את הניצחון של אברטון. דומיניק קלברט-לווין (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי