מסדר הפצועים של קלופ – אלכסנדר-ארנולד ייעדר חודש

יורגן קלופ
יורגן קלופ | AFP

המגן, שנפגע בחימום והתעקש לשחק בניצחון על ברייטון, החמיר את מצבו והוא ככל הנראה לא יעמוד לרשותו של קלופ בתקופה הקרובה. מילנר עשוי לפתוח בצד ימין נגד פאלאס (שבת ב-17:00, ספורט1). וגם: קוטיניו עצוב?

קבוצות: קריסטל פאלאס
(גודל טקסט)
אחרי שמנצ'סטר סיטי הביסה את וולבס והורידה את הפער מליברפול לארבע נקודות, היום (שלישי) המנג'ר יורגן קלופ קיבל חדשות רעות כשהתברר שהמגן הימני טרנט אלכסנדר-ארנולד ייעדר מהמגרשים בחודש הקרוב לאחר שהוא נפצע במהלך החימום במחזור האחרון בניצחון על ברייטון.


לפי ה"טיימס", קלופ דווקא שיבח את אלכסנדר-אנרולד על כך שהוא הצליח להשלים 90 דקות למרות הפגיעה, אך כעת כאמור נודע שזה יעלה לקבוצה שסובלת מרשימת פצועים ארוכה ביוקר רב.


בשל היעדרותם של ג'ו גומס ודיאן לוברן הפצועים, פאביניו בקשר נאלץ לשחק במרכז ההגנה נגד ברייטון כאשר על הספסל המתין הבלם ז'ואל מאטיפ שרק החלים גם הוא מפגיעה. כעת, אחרי שנתניאל קליין הושאל לבורנמות' ושני המגנים הבכירים של קלופ לא כשירים, מסתמן שג'יימס מילנר יפתח בצד ימין של ההגנה במחזור הקרוב מול קריסטל פאלאס (שבת ב-17:00, ישיר בספורט1). גם בקישור ליברפול סובלת מבעיה כש'ורג'יניו ווינאלדום פצוע ומילנר הוסט כאמור להגנה.


Liverpool will be without Trent Alexander-Arnold for about a month after the right back suffered a knee injury against Brighton, reports @_pauljoyce#LFChttps://t.co/ncvNmY5usW

— Times Sport (@TimesSport) January 15, 2019


מה שעשוי לסייע ליברפול זו העובדה ששני השוערים הבכירים של קריסטל פאלאס, וינסנט גואיטה ו-וויין הנסי, סובלים מפציעות והם ככל הנראה אינם כשירים להתמודדות. מי שאמור לעמוד בין הקורות של רוי הודג'סון הוא לא אחר מג'וליאן ספרוני בן ה-39, שלא שיחק כדורגל יותר משנה.


"קוטיניו, שהתרגל לחייך בליברפול, הפך להיות שחקן עצוב", כך הצהיר טים ויקרי, הידוע כמומחה לכדורגל דרום אמריקאי, שניתח את ההתאקלמות של הברזילאי בברצלונה. "הוא מתקשה להשתלב בספרד. קוטיניו הוא שחקן שזקוק למאמן שידריך אותו. ואלוורדה מצוין, אבל הוא שונה לחלוטין מקלופ שהצליח להוציא ממנו את המקסימום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי