חלון ההעברות: מוסא דמבלה מצטרף לזהבי בגוואנגז'ו

מוסא דמבלה
מוסא דמבלה | אתר רשמי

קשרה הבלגי של טוטנהאם מצטרף לקבוצתו של הישראלי בסין. וגם: היגוואין וצ'לסי סגרו על העברת היגוואין, אתלטיקו וברצלונה בעקבות מוראטה. דיווח: ארון ראמזי חתם ביובנטוס

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)
יותר משבועיים בתוך חלון ההעברות בכדורגל האירופי שיסתיים בסוף החודש, התקשורת העולמית רועשת וגועשת בנוגע לעסקאות המתבשלות. ספורט1 מביא לכם את כל הספקולציות החמות, השמועות המרעישות וההחתמות שבדרך.


רשמי
* בשורות טובות לערן זהבי. קשר טוטנהאם הבלגי מוסא דמבלה חתם בגוואנגז'ו R&F בה משחק הכוכב הישראלי וישדרג את הקישור שלה.



דמבלה. חבר חדש לזהבי בקישור של גוואנגז'ו (גוואנגז'ו ר.פ., רשמי)


* הפליימייקר פטר ז'ולי האוסטרי משטורם גראץ עבר לאנדרלכט של פרד רוטן ב-4 מיליון יורו.

Transfernieuws! Transfert entrant! #RSCA#COYM

NL ▶️ https://t.co/sY23I2loA2
FR ▶️ https://t.co/Y0zPtUALgO

Quelle question voudrais-tu poser à notre renfort autrichien?
Welke vraag zou jij willen stellen aan onze Oostenrijkse aanwinst?
https://t.co/hPQVGMUS20pic.twitter.com/23dBcRT9po

— RSC Anderlecht (@rscanderlecht) 16 בינואר 2019

שמועות
* "סקאי ספורט" האיטלקי דיווח שארון ראמזי חתם ביובנטוס אחרי שעבר בדיקות רפואיות כבר בשבוע שעבר. לפי הדיווח הוא יעבור ליובה רק בקיץ הקרוב. לפי האתר הוא ירוויח כ-200 אלף יורו לשבוע. החוזה הוא לחמש שנים והוא יהיה בן 33 בסיום החוזה. 


* חלוץ גנואה, כשישטוף פיונטק שאמור לעבור למילאן ירוויח על פי הדיווחים 35 אלף יורו לשבוע נקי ממס ולאחר מכן השכר יעלה ל-40 אלף יורו לשבוע. 


* טוטנהאם שוקלת להחתים את דיבוק אוריגי מליברפול אחרי שאיבדה את הארי קיין ל-11 משחקים בגלל פציעה. הוא חתום בליברפול רק עד 2020, אבל קשה להאמין שהקבוצה תוותר עליו כרגע. 


* ליברפול וצ'לסי רוצות את חלוץ לאציו צ'ירו אימובילה. לפי "איל מסג'רו" ליברפול תשלח סקאוטים לראות את משחקה של לאציו נגד נאפולי ביום ראשון כדי לראות באיזה כושר הוא נמצא. צ'לסי תרצה אותו רק אם עיסקת היגוואין תיכשל. 

 


* כלי התקשורת באיטליה פרסמו שיובנטוס וצ'לסי סיכמו ביניהן על העברת החלוץ הארגנטינאי, גונסאלו היגוואין, לשורות הבלוז. לפי הדיווחים, השחקן יעבור בהשאלה לחצי עונה תמורת שישה מיליון יורו ובמידה שבקיץ יעמוד היגוואין בתנאים מסוימים שטרם צוינו, ההשאלה תוכל להימשך לעונה נוספת כשלצ'לסי תהיה גם אופציית רכישה. היגוואין ירוויח בצ'לסי 170 אלף ליש"ט לשבוע.


* אם היגוואין יגיע לצ'לסי, היא תעביר את אלברו מוראטה לאתלטיקו מדריד, אבל לא ברור עדיין באיזה תנאים כשהעסקה עדיין לא נסגרה. במקביל, ב"מונדו דפורטיבו" פורסם שהחלוץ הספרדי דווקא מועמד בכיר לעבור לברצלונה שרוצה בו וההחלטה תתקבל עד סוף השבוע. עוד מועמד מפתיע להצטרף לבארסה הוא החלוץ המקסיקני הוותיק קרלוס ולה, ששיחק בעבר בארסנל ובריאל סוסיאדד וכיום בלוס אנג'לס. בקטלוניה מחפשים חלוץ מחליף שיתפוס את מקומו של מוניר אל-חדאדי שעבר לסביליה ולכן ולה בן ה-29 מועמד מתאים.


* עוד ב"מונדו דפורטיבו", נשיא פאריס סן ז'רמן נאסר אל חלאיפי החליט להתנקם בברצלונה, שתחתים את אדריאן ראביו בהעברה חופשית ולכם החליט לשבור שוב את השוק ולהחתים את פרנקי דה יונג תמורת 80 מיליון יורו. "הוא לא אהב שברצלונה זוכה בשחקן כוכב של פ.ס.ז' ללא תמורה", נאמר בעיתון.


* ב"אס" פורסם שריאל מדריד רוצה את בלם פורטו אדר מיליאטו, שסעיף השחרור שלו עומד על 50 מיליון יורו והסיבה שהבלאנקוס לחוצים להחתים כבר בינואר את הברזילאי בן ה-20 היא שהמחיר שלו יעלה ל-75 מיליון יורו ביוני הקרוב. לפי הדיווח, אלופת אירופה מנהלת כבר שבועיים מו"מ לגבי השחקן שחוזהו בפורטו מסתיים רק ב-2023.


מיליטאו. יחזק את ההגנה הלבנה בינואר? (Gettyimages)
 

* מנצ'סטר סיטי פתחה בשיחות עם היידוק ספליט במטרה לרכוש את קשרה בן ה-18 אנטה פאלברסה תמורת 7 מיליון ליש"ט, בעוד בורוסיה מנשנגלדבאך רוצה את קשרה בן ה-18 של סיטי רבי מוטונדו

* פורטו וגוואנגז'ו אברגרנדה מעוניינות במרואן פלאיני ממנצ'סטר יונייטד. 

* ווסטהאם רוצה את חלוץ סלטה ויגו מקסי גומס בן ה-22 אם מרקו ארנאוטוביץ' יעזוב לסין. לפי "דיילי מייל", מחירו יעמוד על 45 מיליון ליש"ט. 

* עיסקת העברת מישי באטשואי מצ'לסי למונאקו עלולה להתפוצץ בעקבות דרישתה של צ'לסי לדמי העברה בגובה40 מיליון ליש"ט, כשבנסיכות רק רוצים להשאיל את החלוץ הבלגי. נשיא הקבוצה ואדים ואסילייב אמר: "סיכמנו עם ולנסיה ועם באטשואי, אבל לא עם צלסי". 

* קרדיף סיכמה עם אברטון על השאלתו של החלוץ הסנגלי עומאר ניאס בן ה-28 בעקבות הפיצוץ עם נאנט לגבי החתמת חלוצה אמיליאנו סאלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי