הקרב על ליגת האלופות? "פער של תשע נקודות מצ'לסי יהיה גדול מדי"

פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג | Gettyimages

אחרי ה-2:3 האדיר בסיבוב הראשון, מנג'ר ארסנל אונאי אמרי יודע שפשוט אסור לו להפסיד פעם נוספת לסארי ולבלוז (19:30, ישיר בספורט1)

(גודל טקסט)
מנג'ר ארסנל אונאי אמרי הזהיר את שחקניו שהפסד במשחק המרכזי של המחזור ה-23, הערב מול צ'לסי באמירויות (19:30, ישיר בספורט1) יהיה כמו הרמת ידיים לגבי האפשרות שהתותחנים יסיימו את העונה באחד מארבעת המקומות הראשונים וישיגו את הכרטיס לליגת האלופות.


אז כן, ארסנל מארחת את צ'לסי אחרי הפסד 1:0 מול ווסטהאם במחזור האחרון ושלושה הפסדים בששת המשחקים אחרונים. מאמנה הספרדי סבור שהפרש תשע נקודות לטובת הבלוז יהיה גדול מדי ולא יהיה ניתן למחיקה. "אחרי ההפסד לווסטהאם גם שש נקודות הוא פער גדול מדי, אז שלא לדבר אם יהיה תשע", הודה אמרי, "אם ננצח זו תהיה הזדמנות להתקרב אליהם ולתת פייט. נצטרך לתת את כל מה שאנחנו יכולים". במשחק הראשון בין הקבוצות בתחילת העונה, כבר במחזור השני, זה הסתיים ב-2:3 מהנה במיוחד לצ'לסי, משחק שהיה רווי מצבים ובו הבלוז איבדו יתרון כפול, עד שמרקוס אלונסו הכריע את ההתמודדות בדקה ה-81.


לדברי אמרי, הוא לא ישנה את הסגנון ההתקפי של ארסנל כדי להתמודד עם אדן הזאר ולהקתו. "צ'לסי עשתה הרבה שינויים ותעשה עד סגירת החלון. אנחנו אולי עושים פחות שינויים, אבל מאז המשחק הראשון שינינו הרבה דברים בקבוצה. אני משוכנע שזה יהיה משחק עם הרבה שערים. אנחנו חייבים לעבוד על היציבות, לעשות הכל כדי לא לספוג (32 שערים ספגה העונה, י.ז) ולנסות לכבוש מצד שני. הזאר אולי עושה את ההבדל עבור צ'לסי, אבל זה לא רק הוא. אנחנו צריכים להיזהר מוויליאן ומפדרו שהם שחקנים מאוד תחרותיים. אסור לתת להם לשחק בחופשיות".


Saturday's EXPRESS Sport: "Gunners Last Stand" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/5wl1TWXFHz

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) 18 בינואר 2019

לשמחתם של אמרי ואוהדי התותחנים, הקטור ביירין ונאצ'ו מונריאל כשירים ושויים לחזור להרכב. מי שלא ברור אם ישחק הוא מסוט אוזיל, שמקווה לחזור לסגל ואפילו אולי לפתוח – אך חבריו לקבוצה אמרו ל"מירור" כי הם חוששים שאמרי לא ייתן לו צ'אנס. הנריק מחיטיריאן ייעדר, אבל יחזור לשחק בגביע נגד מנצ'סטר יונייטד ביום שישי. בצ'לסי הזאר צפוי לשחק שוב כ-"9 מזויף", בעוד אלברו מוראטה לא צפוי לפתוח וייתכן שיעלה מהספסל למה שאולי תהיה הופעת פרידה, כשלפי דיווחים הוא יעבור לאתלטיקו מדריד ואותו יחליף גונסאלו היגוואין.

Another week of full team training done ✔ Feeling good & confident ⚽ #M1Ö#YaGunnersYa#COYG@Arsenalpic.twitter.com/Kw9EXOxYtT

— Mesut Özil (@MesutOzil1088) January 18, 2019

כאמור בצ'לסי יודעים שהם עומדים לעבור שינויים בסגל ולפי כל הפרסומים היגוואין כבר נמצא בלונדון כדי להשלים בדיקות רפואיות ולחתום בקבוצה במקום מוראטה. המנג'ר מאוריציו סארי אמר שההצלחה שלו לא תימדד בהצלחה בשוק העברות והדגיש שוב שהוא לא מעורב במו"מ. "אני בוחר לא להיות מעורב כי אני חייב להשקיע את כל האנרגיה שלי באימון הקבוצה. כידוע לכם אנחנו משחקים באנגליה כל שלושה ימים ואם אשקיע 50 אחוז מהמנטליות שלי על נושאים אחרים אני בצרה על כר הדשא. המועדון יודע בדיוק מה דעתי וזה מספיק מבחינתי".


ארסנל ניצחה רק פעם אחת ב-14 משחקיה האחרונים נגד צ'לסי, זה היה באמירויות בספטמבר 2013 בתוצאה 0:3. בצ'לסי רוצים לעשות דאבל חמישי של ניצחונות באותה עונה על ארסנל. שתי הקבוצות סבלו משליפת 13 אדומים במפגשיהן בפרמיירליג – יותר מבכל דרבי לונדוני אחר.



אלונסו. ניצח את המפגש הקודם בדקה ה-81 (AFP)


הרכבים משוערים

ארסנל: ברנד לנו, לורן קוסיילני, סוקראטיס, שקודראן מוסטפי, נאצ'ו מונריאל, הקטור ביירין, גרניט ג'אקה, לוקאס טוריירה, פייר אמריק אובאמיינג, אלכס אייוובי, אלכסנדר לקאזט.


צ'לסי:
קפה, ססאר אספיליקווטה, אנטוניו רודיגר, דויד לואיז, מרכוס אלונסו, ז'ורז'יניו, אנגולו קאנטה, מתיאו קובאצ'יץ', פדרו, וויליאן, אדן הזאר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי