לוקאקו בפוסט עצבני: "כשהשנאה לא עובדת, הם מספרים שקרים"

רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו | AFP

הכוכב הבלגי שלא זוכה לדקות בעידן המנג'ר החדש, רשם פוסט זועם באינסטגרם בקשר לעתידו. סולשיאר הבטיח שחלוץ בתכניות שלו.

(גודל טקסט)

רומלו לוקאקו לא חזר ליכולת הטובה שלו מאז שאולה גונאר סולשיאר החליף את ז'וזה מוריניו. גם לפני כן היו איתו בעיות, אבל מאז שהנורבגי הגיע הוא איבד את המקום שלו בהרכב הראשון של יונייטד לטובת מרקוס ראשפורד. לוקאקו נרכש בקיץ 2017 מאברטון ב-75 מיליון ליש"ט, אבל כעת הוא משותף רק כשחקן מחליף. הדבר הוליד כמה ידיעות שהוא לא מרוצה ועשוי לעזוב, אבל לוקאקו יצא בהתקפה על הידיעות וטען שמדובר בשקרים.

בעונה שעברה לוקאקו אמנם התקשה לכבוש נגד הגדולות בליגה במדי יונייטד, אבל עדיין כבש 27 שערים עבור השדים האדומים בכל המסגרות (16 בליגה). השנה כבש בדיוק חצי, רק שמונה שערי פרמיירליג, ובשלב מסוים לא מצא את הרשת 12 משחקים ברציפות. גם מוריניו טען שהוא צריך להשתפר, אבל מאז שסולשיאר הגיע הוא לא פתח באף משחק ליגה, ויש לו בעיה קשה מכיוון מרקוס ראשפורד בכושר רצחני.

בתגובה לשמועות לפיו הוא לא מרוצה, כאשר בין השאר פורסם שיובנטוס מתעניינת בו, לוקאקו כתב בפוסט באינסטגרם: "כאשר השנאה לא עובדת, הם מתחילים לספר שקרים". סולשיאר הבהיר בשיחה עם לוקאקו שיש לו מקום בקבוצה ובתוכניות שלו. לא ברור אם הנורבגי יישאר המנג'ר הקבוע ביונייטד, אבל גם כך עד סיום העונה יש עוד הרבה משחקים בכל המסגרות. סולשיאר אמר שהוא מבין את מצבו של לוקאקו מכיוון שהוא גם היה אחד משחקני הספסל ביונייטד והיה כובש שערים רבים כשהיה נכנס כמחליף. הבלגי עשוי להפוך למה שנקרא באנגליה "סופר סאב", אם כי לפי הדיווחים הוא מראה יכולת טובה באימונים. לסולשיאר לא תהיה ברירה אלא לתת לו בעתיד הקרוב לפתוח במשחק או שניים.


לוקאקו. "השנאה לא עובדת" (AFP)

המנג'ר הזמני אמר על כך: "אני הייתי אחד מארבעה חלוצים אצל פרגי כששיחקנו עם שניים בחוד. היום יש שישה חלוצים, אבל אנחנו משחקים למעשה עם שלושה (שני ווינגרים). יש מספיק משחקים. הוא צריך לקחת את הצ'אנסים שלו. הוא כבש הכי הרבה שערים באימונים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי