מנדי בסגל מנצ'סטר סיטי: "תלוי רק בו אם יהיה מהטובים בעולם"

בנג'מין מנדי
בנג'מין מנדי | Gettyimages

אלופת אנגליה תתארח אצל ברטון לגומלין חצי גמר גביע הליגה אחרי 0:9 במשחק הראשון (21:45 בספורט2), מחליפים רבים יזכו לדקות ובהם גם הצרפתי שהתאושש מפציעה: "היה עצוב בלעדיו", הודה פפ גווארדיולה

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי תשלים היום (21:45, ישיר בספורט2) משחק לפרוטוקול בלבד בגומלין נגד ברטון בחצי גמר גביע הליגה, אחרי ניצחון 0:9 במשחק הראשון. אפשר לומר שסיטי הבטיחה את עלייתה לגמר וגם המנג'ר פפ גווארדיולה מסתכל כך על המשחק ואישר שכמעט כל השחקנים המובילים ינוחו.


מי שישוב לסגל ועשוי לשחק לראשונה לאחר כחודשיים הוא בנג'מין מנדי, המגן הצרפתי שנפצע בברך ומתוכנן היום לעלות מהספסל. גווארדיולה דיבר על מספר נושאים לפני המשחק ובהם העובדה שמנדי מכור לרשתות החברתיות, דבר שלא אוהבים בסיטי בלשון המעטה: "כשהחתמנו אותו ידענו שהוא כזה. ניסינו לשכנע אותו לרדת מזה, אבל זה לא קל. זה לא נכון שאני לא מאושר ממנו וזה לא נכון שאני כאן לשנות את המנטליות שלו. גם כששילמנו למונאקו עליו 52 מיליון ליש"ט ידענו מה אנחנו קונים. באימונים הוא עובד מושלם, אבל אני לא אבא שלו".


פפ התכוון גם לעובדה שמנדי לא שומר במיוחד על משמעת והוא הרגיז אותו בתחילת העונה כאשר איחר לאימון פיזיותרפיה בגלל שחזה בקרב איגרוף של אנתוני ג'ושוע לילה לפני כן בוומבלי. פפ העניש אותו ושלח אותו להתאמן לבדו במשך שבוע. המנג'ר הוסיף על מנדי: "הוא צריך להיות מרוכז כי יש לו פוטנציאל גדול והוא יכול להיות אחד מהמגינים השמאליים הכי טובים בעולם. הכל תלוי בו. אתם לא יכולים לדמיין כמה אוהבים אותו בחדר ההלבשה ורוצים להיות איתו. אני מאושר עבורו שהוא חזר והייתי עצוב כשלא יכולנו לשחק איתו".


PEP I am delighted with Benjamin. I am sad because we were not able to play him because of injuries but that sometimes happens.

The way he is training, the way he is in the locker room… you cannot imagine how much the people love him. pic.twitter.com/M89SNGs3nG

— Manchester City (@ManCity) 22 בינואר 2019


סיטי צפויה לפתוח הערב עם כמה שחקנים מוכרים כמו פביאן דלף, קווין דה בריינה, ריאד מאחרז וגבריאל ז'סוס, אבל גם צעירים רבים כאשר פיל פודן יהיה בהרכב ולסגל גם זומנו פליקס נמצ'ה (קשר בן 18), יאן קרלו פובדה (שחקן כנף), טיילור ריצ'רדס (קשר) ולוק בולטון (כנף ימין). "זו הזדמנות ענקית עבורם להראות מה הם יודעים, אבל אנחנו לא מכוונים לתת מתנות לברטון", אמר פפ. עוד שחקן שעשוי לפתוח הוא אריק גרסיה, בלם ספרדי בן 18. "אני סומך עליו והוא הראה בגרות גדולה בגביעים נגד לסטר וברטון. הוא שיחק במשחקי טרום העונה מצוין. שנה הבאה נחליט האם להשאיל אותו לקבוצה אחרת. הוא חכם ואינטליגנט".


גווארדיולה דיבר גם על ניקלאס אוטמנדי והודה שהוא לא מאושר בסיטי, אחרי שפתח רק בשמונה משחקים העונה וישב על הספסל ב-13 משחקים. גם הוא יפתח נגד ברטון. "אין לי את התשובות איך להשאיר את כל השחקנים מאושרים. כשהוא משחק הוא מבסוט. כשהוא לא משחק הוא לא שמח. יש לי שלושה בלמים ועוד את וינסנט קומפני. ניקו הוא מקצוען אמיתי ואני יודע שאני יכול לסמוך עליו, אבל ג'ון סטונס חזר טוב מהמונדיאל וגם הוא רוצה לשחק". לשאלה אם אוטמנדי עשוי לעזוב, הפנה פפ את השאלה למנהל צ'יקי בגיריסטאין. "מה שבטוח הוא שאני לא רוצה שחקנים עצובים בקבוצה", אמר.


Pep on Otamendi:

"He's not happy. I don't have an answer. When he plays he's happy, when he doesn't play he's not happy, but not just Otamendi – everybody. All of them. We would like to (keep him), but it depends on the players and the agents. I don't want sad players here." pic.twitter.com/NOtNANLBCK

— City Watch (@City_Watch) January 22, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי