משחק הכיסאות: היגוואין חתם בצ'לסי, פיונטק הצטרף למילאן

גונסאלו היגוואין
גונסאלו היגוואין | האתר הרשמי

החלוץ הארגנטיני ששייך ליובנטוס הושאל מהרוסונרי לבלוז עד סוף העונה: "כשהגיעה ההזדמנות הייתה חייב לקחת אותה". החלוץ הפולני הלוהט הגיע במקומו, גנואה קיבלה 35 מיליון בתמורה

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

עוד עסקה גדולה נסגרה הערב (רביעי). גונסאלו היגוואין, שהגיע ממילאן אך שייך ליובנטוס, הושאל רשמית לצ'לסי עד סוף העונה. החלוץ יאחד כוחות עם מאמנו לשעבר, מאוריציו סארי שאימן אותו בהצלחה בנאפולי.


היגוואין לא הספיק להירשם בזמן ולא ישחק בגומלין של חצי גמר גביע הליגה האנגלי נגד טוטנהאם בסטמפורד ברידג', אחרי שהבלוז הפסידו 1:0 במשחק הראשון (חמישי, 21:45, ישיר ספורט1), אך עשוי לרשום בכורה כבר ביום ראשון בגביע האנגלי נגד שפילד וונסדיי.


מילאן מבחינתה לא חיכתה זמן רב וצירפה מחליף ראוי להיגוואין. קשישטוף פיונטק מגנואה, שפתח את העונה בצורה מסחררת, השלים את הבדיקות הרפואיות בהצלחה והצטרף רשמית לארבע וחצי שנים, כאשר הרוסונרי שילמו עבור החלוץ הפולני המבטיח 35 מיליון יורו.


"כשניצבה בפני ההזדמנות להצטרף לצ'לסי הייתי חייב לקחת אותה", סיפר היגוואין הנרגש שקיבל את המספר 9. "צ'לסי זו קבוצה שתמיד אהבתי והיא בעלת היסטוריה מפוארת. תמיד רציתי לשחק בפרמיירליג ואני מחכה כבר לשחק באצטדיון הנהדר של הקבוצה. אני מקווה שאוכל להחזיר למועדון על האמון ומאמין שאסתגל במהרה".
 

DEAL DONE: Krzysztof Piątek has joined AC Milan from Genoa for a fee of around €35m on a four-and-a-half year contract. (Source: @ACMilan) pic.twitter.com/5swVcrZbkl

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) January 23, 2019


 מוקדם יותר היום כתב "טלגראף" מאט לאו, דיווח שצ'לסי הטיסה את היגוואין ממילאנו בשעה הכי מוקדמת שהתאפשר לה כדי שיספיק להירשם ולהתאמן לקראת המשחק מול התרנגולים, אולם הדבר לא קרה והוא ייאלץ לצפות במשחק מחר מהיציע. צ'לסי למעשה ציפתה להשלים את העסקה בתחילת השבוע, אבל בימים האחרונים היה מו"מ שלא נסגר לכל פרטיו עם יובנטוס – הקבוצה שהשאילה את החלוץ למילאן וכעת השאילה אותו לבלוז לחצי עונה עם אופציה של הלונדונים לרכוש את הארגנטיני בן ה-31, שבנאפולי כיכב גם תחת סארי וכבש בעונה אחת 38 שערים בכל המסגרות, 26 רק בליגה האיטלקית.


"היגוואין מרחק כמה שעות מחתימה", אישר מוקדם יותר היון במסיבת העיתונאים סארי, "הוא חלוץ חזק ובמיוחד בחצי העונה הראשונה שלי בנאפולי הוא היה מצוין. הוא בוודאות אחד החלוצים הכי טובים שאימנתי, יש לו את הניסיון כדי לשחק בצ'לסי ואני מקווה שהוא יחזור לכושר הטוב ויבקיע במהרה, אבל הוא יכול לתרום לנו גם מעבר לכיבוש שערים".


✍ It's official!@G_Higuain is a Blue! #HiguaIN

— Chelsea FC (@ChelseaFC) January 23, 2019


Welcome to London and welcome to Chelsea, @G_Higuain! #HiguaINpic.twitter.com/DMJN7z8YOL

— Chelsea FC (@ChelseaFC) January 23, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי