המשטרה הודיעה על סיום החיפושים: "לא מצאנו זכר לסאלה"

אמיליאנו סאלה
אמיליאנו סאלה | AFP

שלושה ימי חיפושים הגיעו לסיומם באכזבה רבה, משטרת גרנזי הוציאה הודעה רשמית: "כיסינו מעל ל-4,000 קילומטרים, לא מצאנו זכר למטוס, לטייס או לסאלה"

(גודל טקסט)
היום (חמישי) הגיעו לסיומם 4 ימי חיפושים אחרי המטוס הנעלם, עליו נסע אמיליאנו סאלה, שחקן קרדיף בשורותיה חתם רק לפני מספר ימים עבור 17 מיליון יורו מנאנט.,בשעה 17:15 משטרת גרזני הודיעה באופן רשמי על סיום החיפושים לאחר שכיסו מעל 4,000 קילומטרים.


"לאחר 4 ימי חיפושים ומעל 4,000 קילומטר שכוסו משטרת גרזני מודיעה על סיום החיפושים אחר המטוס. בתום החיפושים לא נמצא זכר למטוס, לטייס או לנוסע. במשך 80 שעות נשלחו 3 מטוסים, 5 הליקופטרים ו2 ספינות הצלה". נמסר בהודעה הרשמית של משטרת גרזני דרך הטוויטר.


כידוע עוד לפני שהמריא, הספיק סאלה לשלוח מהמטוס הודעה מוקלטת בקבוצת וואטסאפ בה היה חבר. ההודעה פורסמה בתקשורת הארגנטינאית והחלוץ הארגנטינאי התייחס למצבו הרעוע של המטוס: "הלו אחים שלי. מה הולך איתכם יא משוגעים? אח שלי, אני מותש. הייתי כאן בנאנט ועשיתי המון דברים. זה אף פעם לא נגמר. אני כאן במטוס שנראה כאילו הוא הולך להתפרק לחתיכות. אני בדרך לקרדיף, זה משוגע, כבר מחר אחר הצהריים אתחיל להתאמן אחר הצהריים עם הקבוצה החדשה שלי. נראה מה יקרה".


סיום ההודעה היה מצמרר במיוחד, בו נראה היה שסאלה חזה את מותו: "מה קורה אחים שלי? אם לא יהיו לכם חדשות ממני בשעה וחצי הקרובות, לא יודע אם ישלחו מישהו לחפש אותי כי לא ימצאו אותי. אמאל'ה, איזה פחד!". אחד מחבריו של סאלה, דייגו רולאן האורוגוואי ששיתף איתו פעולה בבורדו, סיפר שסאלה חשש לעלות למטוס: "הוא היה חבר שלי בקבוצה ומה שקרה לו מזעזע כי הוא פחד לעלות למטוס ושלח לחבר שלו הודעה על זה". 


3.15pm Update.

Please read the attached statement.

Unless there is a significant development, there will be no further updates pic.twitter.com/jbEIFMB3zi

— Guernsey Police (@GuernseyPolice) January 24, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי