צפו: יונייטד ניצחה 1:3 את ארסנל ועלתה לשמינית גמר הגביע

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים | AFP

ניצחון שמיני רצוף לסולשיאר: השדים האדומים ממשיכים בכושר הנהדר שלהם גם במשחק החוץ נגד התותחנים. סאנצ'ס כבש נגד האקסית (31) לינגארד (33) הכפיל ומרסיאל המחליף סגר את הסיפור (82). אובאמיאנג רק צימק (43)

(גודל טקסט)
מי היה מאמין שכך מנצ'סטר יונייטד תראה לפני חודשיים, אבל מאז מונה אולה גונאר סולשיאר במקומו של ז'וזה מוריניו, הקבוצה השתנתה מקצה לקצה והערב (שישי) רשמו השדים האדומים הישג נוסף אחרי שעלו לשמינית גמר הגביע על חשבונה של ארסנל, אותה ניצחו 1:2 בהאמירויות והם ממשיכים לספור את רצף הניצחונות המרשים שעומד כעת על שמונה.


ההתמודדות בהאמירויות נפתחה בצורה מעט מהוססת בשני המחנות ונראה ששתי הקבוצות לומדות זו את זו. בלם ארסנל סוקרטיס נפצע בשלב מוקדם של המשחק והוחלף בדקה ה-21, וכעבור עשר דקות בלבד יונייטד עלתה על לוח התוצאות כאשר לוקאקו העביר מסירת אומן לסאנצ'ס שכבש מול האקסית וכפי שנהוג בחודשים האחרונים דאג גם לא לחגוג. שתי דקות לאחר מכן החלוץ הבלגי רשם בישול שני במשחק כשמצא את לינגארד בתוך הרחבה והאנגלי הכניע את צ'ך. 


שתי דקות לפני שריקת המחצית, אלכסנדר לקאזט העביר רוחב לפייר-אמריק אובאמיאנג שדחק מקרוב וצימק ל-2:1 לפני המחצית. דקה לתוך המחצית השנייה ארסנל הייתה קרובה לשוויון, אבל רומרו הציל באינסטינקט חייתי את נגיחתו של ארון רמאזי משלושה מטרים. רומרו המשיך להצטיין בחצי השני כשסיפק עצירה נוספת בדקה ה-73 אחרי בעיטה חזקה של לקאזט מהפינה הימנית של הרחבה. שמונה דקות לסיום מנצ'סטר יונייטד סגרה את הסיפור, ראשפורד המחליף ניסה להכניע את צ'ך ומרסיאל שעלה גם הוא מהספסל, עט על הריבאונד וכבש את השלישי. למרות שהשפוט הוסיף 10 דקות של תוספת זמן, ארסנל כבר איבדה תקווה והיא תתמקד במאבק על המקום בטופ 4.



רומלו לוקאקו עם לורן קוסיילני (AFP)


הרכבים
ארסנל: פטר צ'ך, איינסליי מייטלנד-ניילס, לורן קוסיילני (מתאו גנדוזי 65), סוקרטיס (שקודראן מוסטפי 21), סיאד קולסינאץ', גרניט ג'אקה, לוקאס טוריירה, ארון רמאזי, אלכס איוובי (מסול אוזיל 65), פייר-אמריק אובאמיאנג, אלכסנדר לקאזט.


מנצ'סטר יונייטד: חרסיו רומרו, אשלי יאנג, ויקטור לינדלוף, אריק בייאי, לוק שואו, נמניה מאטיץ', פול פוגבה, אנדר הררה, אלכסיס סאנצ'ס (אנטוני מרסיאל 72), ג'סי לינגארד (פיל ג'ונס 88), רומלו לוקאקו (מרקוס ראשפורד 72).


נפצע בשלב מוקדם. סוקרטיס (AFP)


תוצאה נוספת
בריסטול סיטי – בולטון 1:2


Report: How #BristolCity made it through to the next round of the @EmiratesFACup.

— Bristol City FC (@BristolCity) January 25, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי