זולה: "עשינו הכל כדי שהאדסון אודוי יישאר, אפילו שרנו לו"

קאלום הדסון אודוי
קאלום הדסון אודוי | Gettyimages

הכישרון בן ה-18 כבש ב-0:3 על שפילד ונבחר למצטיין, אבל עוזר המאמן של צ'לסי לא יכול היה להבטיח שזו לא הופעתו האחרונה לפני מעבר לבאיירן מינכן. וגם: על הבכורה של גונסאלו היגוואין

(גודל טקסט)
צ'לסי ניצחה אתמול (ראשון) 0:3 את שפילד וונסדי מהצ'מפיונשיפ בדרך לשמינית גמר הגביע האנגלי, אבל התוצאה על כר הדשא הייתה צפויה וגם בעיתוני הממלכה עוסקים הבוקר דווקא בשתי סוגיות אחרות – הראשונה היא כיצד שיחק גונסאלו היגוואין בבכורה שלו בבלוז והשנייה עוסקת בגורלו של קאלום האדסון-אודוי, ששותף ואף כבש במשחק.


תחילה אשר ל"פיפיטה". הארגנטיני שהגיע ממילאן בסוף השבוע פתח ושיחק 82 דקות בבכורה שלו באנגליה, אבל רשם משחק בינוני וקיבל ציון 5.5 בעיתון "דיילי מייל", בעוד שוויליאן הצטיין עם צמד וקיבל ציון 8 ומעל כולם היה אודוי, שזכה לציון 9 אולי בהופעתו האחרונה בקבוצה.


כפי שפורסם אתמול בבוקר, האדסון אודוי ביקש להשתחרר מצ'לסי ולעבור לבאיירן מינכן בעסקה שמוערכת בכ-40 מיליון יורו, כאשר לחלון ההעברות נותרו שלושה ימים אחרונים. עוזר המאמן בצ'לסי, ג'אנפרנקו זולה התייחס לעתידו של הכוכב הצעיר: "עשינו הכל כדי שהוא יישאר. בחדר ההלבשה כולנו שרנו לו 'תישאר, תישאר, תישאר' יחד עם השחקנים והצוות של המועדון. גם האוהדים שרו לו. אנחנו רוצים שהוא יישאר.



בצ'לסי רוצים שיישאר, נראה שהוא רוצה לבאיירן (Gettyimages)


"יש לו חוזה ואנחנו מאמינים שהוא יכול לתרום לנו", המשיך זולה וטען, "הוא לא יכול להתלונן על כך שלא מקבל דקות משחק, כי אני לא חושב שיש הרבה שחקנים בגיל 18 בקבוצות הגדולות שמשחקים יותר. תראו ביובנטוס או בגדולות אחרות. זה מראה שאנחנו מאמינים בו. אנחנו חושבים שהוא יכול להיות שחקן חשוב עבורנו. בטוח שהוא משחק טוב יותר כי יש סביבו שחקנים טובים מאוד, ועדיין אנחנו מוצאים מקום עבורו. להבטיח שהוא יישאר אני לא יכול, אני עובד במועדון וזו שאלה להנהלה".


5 – Callum Hudson-Odoi has been directly involved in five goals in his last five starts for Chelsea in all competitions (2 goals, 3 assists). Talent. #CHESHWpic.twitter.com/2Dd4qlfIzy

— OptaJoe (@OptaJoe) 27 בינואר 2019


קאלום האדסון אודוי נשאל בסיום אם זה משחקו האחרון בצ'לסי והאם דיבר עם באיירן מינכן: "לא יודע. כל מה שאני יכול לעשות זה להמשיך לעבוד קשה ונראה מה יהיה". סטטיסטית הוא מראה לצ'לסי שכדאי לה להיאבק עליו. הוא היה מעורב בחמישה שערים בחמשת המשחקים בהם שיחק (2 שערים ו-3 בישולים). על השער שלו אמר: "ללא ספק זה אחד הרגעים הגדולים שלי בקריירה עד כה. למדתי מוויליאן איך לכבוש ככה". 


זולה דיבר על ההופעה של היגוואין: "בהתחשב בזה שמדובר במשחק ראשון והוא הגיע רק לפני כמה ימים לליגה וקבוצה חדשה, זה היה משחק בסדר. אני מבטיח לאוהדים שהוא עוד ישתפר. אישית אני מרוצה מאוד ממנו, אבל הוא יהיה טוב יותר ברגע שיהיה לו שיתוף פעולה עם שאר השחקנים שאותם הוא בקושי מכיר".

Focused. #CHESWEpic.twitter.com/y9ERLMxZEH

— Chelsea FC (@ChelseaFC) 27 בינואר 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי