סאדיו מאנה: "מקווה שנגיע לשיא ברגע המכריע של העונה"

סאדיו מאנה
סאדיו מאנה | Gettyimages

שחקן ההתקפה הסנגלי של ליברפול דיבר על הארכת חוזהו, השמועות על עזיבה והרצון להיכנס לדפי ההיסטוריה של המייטירדס: "סלאח ופירמינו שאלו מה איתי. אף פעם לא חשבתי לעזוב כי אני מאמין בפרוייקט של קלופ"‎

(גודל טקסט)
סאדיו מאנה, אחד מכוכבי ההתקפה הגדולים של הפרמיירליג התראיין למגזין הכדורגל הוותיק "וורלד סוקר", ודיבר על החוזה החדש שלו, ההתעניינות של ריאל מדריד וחוסר הסבלנות של ליברפול שכבר רוצה לזכות באליפות העונה לראשונה אחרי 30 שנה. הסנגלי, שהגיע מסאות'המפטון תמורת 30 מיליון ליש"ט ב-2016, חגג את משחקו המאה בקבוצה בניצחון האחרון 3:4 על קריסטל פאלאס.


סאדיו מאנה התייחס לחוזה החדש בליברפול, שנחתם בנובמבר עד 2023 אחרי הרבה חודשים של ספקולציות: "לא היה לי ספק שאחתום על חוזה בליברפול. אני מאמין גדול בפרוייקט של יורגן קלופ וחושב שאנחנו יכולים להיות קבוצה טובה יותר בהמשך".


השמועות שיעזוב לריאל מדריד: "זה היה טבעי כי המו"מ שלי עם ליברפול על החוזה החדש נמשך יותר מידי זמן בעוד שהשותפים שלי להתקפה, מוחמד סלאח ורוברטו פירמינו חתמו מהר יותר. זה יצר הרבה שמועות, אבל שמועות הן חלק מהכדורגל. אתה לומד לחיות איתן ולא לקחת אותן ברצינות גדולה מידי. כל מה שאני יכול להגיד זה שאני מתרכז רק בליברפול ובשותפים שלי להתקפה סלאח ופירמינו. הם חתמו על חוזים חדשים ואז שניהם אמרו לי 'סאדיו מתי אתה חותם?', אמרתי להם כל הזמן אל תדאגו, אני אחתום אז עכשיו אני חושב שהם מרוצים מאוד".


ההרגשה בליברפול: "אני מאושר כאן וחושב שהאוהדים מאושרים איתי. אנחנו רוצים כבר לרשום את השמות שלנו בהיסטוריה של המועדון לצד שמות גדולים אחרים מהעבר. אני מאמין שזו התחלה של משהו מיוחד עבור הקבוצה. אני לא יכול לחכות כבר לרגע שנזכה בתואר ונניף גביע. אני יודע שהאוהדים פשוט נואשים שנעשה את זה השנה ונזכה בפרמיירליג. זה יהיה רגע מדהים למועדון כי עבר יותר מדי זמן מאז הזכייה האחרונה באליפות למועדון בקליבר של ליברפול".


Featuring face-to-face interviews with Sadio Mane and Lionel Messi, go and pick up the latest issue of World Soccer today! https://t.co/GpYCMqI288pic.twitter.com/gJUbrKRHlw

— World Soccer (@WorldSoccerMag) 25 בינואר 2019


המלחמה נגד מנצ'סטר סיטי: "אנחנו מאמינים שאנו בכיוון הנכון, אבל יש לנו את היריבות הכי חזקות שיש בליגות הגדולות. לסיטי היתה עונה מדהימה לפני שנה והם שוב מאוד חזקים".


הפתיחה הפחות טובה של העונה: "הפתיחה שלנו העונה לא היתה טובה מבחינת היכולת, אבל צברנו את הנקודות. שמענו מהתקשורת ביקורות על כך שאנחנו לא משחקים מספיק מהר ולא מרגשים כמו בשנה שעברה ואכן הרגשנו שאנחנו לא בשיאנו פה ושם. השגנו את התוצאות, אבל יכולנו לעשות יותר עם כמה מהמשחקים שלנו בקשר ליכולת. כעת אני מאמין שבחלקים גדולים אנחנו חזקים יותר מעונה שעברה. הראנו כמה הופעות מאוד בוגרות והתגברנו על רגעי משבר. אני מקווה שנגיע לשיא ברגע המכריע, בשלבים האחרונים של העונה".



סאדיו מאנה. "לא יכול כבר לחכות לרגע שנזכה בתואר" (AFP)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי