קלופ: "זה היה הפנדל הכי ברור העונה, אך לא נעשה דרמה מתיקו"

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | Gettyimages

מנג'ר ליברפול התלונן על התעלמות השופט מהעבירה שבוצעה על קייטה והבהיר: "אנחנו לא מאושרים מאיבוד נקודות נגד לסטר, אבל לא יותר מזה". הפרשן ובלם העבר ריו פרדיננד: "הלחץ השפיע, הם עצבניים"

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)
"ליברפול קפאה", כתב "דיילי מייל" בשער מדור הספורט והציג תמונה של המנג'ר יורגן קלופ בפרצוף מעונה עם מעיל עבה בצבע שחור, צעיף אפור וחיוך נבוך על פניו. 24 שעות היו למייטירדס להפנים שניצחון על לסטר יהיה שווה שבע נקודות הפרש בפסגה אחרי ההפסד המפתיע של מנצ'סטר סיטי לניוקאסל, אבל השועלים הגיעו להילחם באנפילד וסחטו 1:1 מהמוליכה.


בערב קפוא באנפילד, אחרי ברד מטורף ושלג שצבעו את כר הדשא בלבן ו-11 ימי מנוחה להם זכו שחקני ליברפול שעפו מגביע הליגה ומהגביע האנגלי, לא השכילו האדומים להשיג בביתם את שלוש הנקודות הקריטיות למאבק האליפות. ליברפול אולי סגרה את המשחק ה-33 שלה באנפילד ללא הפסד, אבל כולם מדברים על כך שזה משחק שצריך לשכוח ממנו. קלופ ביקש משחקניו אחרי המשחק לא להיכנע ללחץ הנפשי שיש עליהם בעקבות הציפיות וגם טען שהשופט קיפח אותם כשלא פסק לזכותם פנדל ברור במחצית השנייה, אחרי שריקרדו פריירה הכשיל את נאבי קייטה וקודם לכן הארי מגוויאר היה אמור לקבל אדום על כך שדרך על סאדיו מאנה.


Thursday's i Sport: "Stuck in the snow" ##bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/NZyQ2lVt0M

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) 30 בינואר 2019


קלופ אמר בסיום: "האם אני מאוכזב אחרי שלא פתחנו פער של שבע נקודות ולא ניצחנו? ברור שכן. קל לשאול דברים כאלה ואנחנו צריכים לעשות את הכל כדי לא להיות מושפעים מזה. השחקנים בחורים נורמליים וכך גם אני – רצינו לנצח ואם לא ניצחנו כולנו מאוכזבים, אבל בואו לא נעשה מזה דרמה. מה זה אומר לגבי המירוץ שלנו מול סיטי? לא הרבה. שיש לנו נקודה יותר מאשר קודם. זה לא בדיוק מה שרצינו, אבל עדיין הכל טוב כרגע".


חצי הכוס המלאה מבחינת קלופ: "אף אחד לא נפצע, אז זה עוזר המון. יש לנו כמה ימים עכשיו להתכונן לווסטהאם וזה גם טוב (ביום שני ב-22:00, שידור ישיר בספורט2), אז בורנמות' ולאחר מכן מנצ'סטר יונייטד. אנחנו לא סופרים כמה הפער שלנו מסיטי או קבוצות כל הזמן ומקווים שהוא יגדל. אנחנו צריכים לנצח את המשחקים שלנו. זה לא קרה ואנחנו לא מאושרים מכך, אבל לא יותר מזה. כשבאתי לכאן היו לנו 64 משחקים בעונה ושיחקנו גמר ולא זוכר אם שאלו אותנו האם אנחנו רעננים מספיק".


Thursday's MIRROR Sport: "Klopp's Cold SNAP" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/2Qg206jsA7

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) 30 בינואר 2019


הפנדל על קייטה: "כולם מסכימים שזה היה יכול להיות פנדל ואני לא מבין למה לא נשרק פנדל. לדעתי זה הפנדל הכי ברור שהיה לנו העונה. צריך לשאול את השופט למה הוא לא שרק. הייתה גם את העבירה של מגוויאר – זו פעם שנייה במשחק שחלוץ שלנו מוכשל מעבר לחלק השני של המגרש ויכול לכבוש, מה זה אם לא כרטיס? מתייחסים כאילו זו עוד עבירה. מאנה לא היה לבד אם היה פורץ, כי מוחמד סלאח היה מגיע אליו. לסטר היו מאורגנים מאוד והגנו בצורה יפה, אבל האמת שמצב כר הדשא הקשה עלינו. בדקות הראשונות כר הדשא מנע מאיתנו להצליח במתפרצות יותר מאשר המשחק של לסטר".



קייטה הוכשל ברחבה, אבל השופט התעלם (Gettyimages)


קלופ בחר בלית ברירה את ג'ורדן הנדרסון לתפקיד המגן הימני ו-ויתר על רפאל קאמצ'ו חסר הניסיון שהיה מועמד לפתוח לראשונה העונה. כידוע, טרנט אלכסנדר- ארנולד וג'ו גומז פצועים, ג'יימס מילנר היה מורחק ופאביניו לא היה כשיר ל-90 דקות ולכן עלה מהספסל. "היינו צריכים למצוא פיתרון. ברור שחשבנו על קאמצ'ו, אבל רציתי שחקן יותר מנוסה", הודה קלופ. "חששתי שבן צ'ילוול יתקוף מהאגף הזה. לא רציתי להפיל על רפא תפקיד כזה קשה במשחק הראשון שלו בהרכב".


פרשן המשחק ב-"BT ספורט", בלם העבר ריו פרדיננד ניתח: "ליברפול נראתה כמו קבוצה לחוצה בגלל המירוץ לאליפות. הרגשתי עצבנות וראיתי קבוצה שמתמסרת מאחור. זו בעיה שקלופ חייב לפתור, כי העונה עוד אורכה. בשלב זה אתה לא רוצה לראות את הקבוצה שלך לחוצה". לפי "אופטה", פרדיננד צודק: ליברפול ניסתה לבעוט לשער רק עשר פעמים – הכי מעט במשחקיה העונה, למעט שני משחקיה נגד מנצ'סטר סיטי בהן בעטה שבע פעמים בבית ובחוץ.


10 – Liverpool attempted just 10 shots in this game against Leicester – the only occasions when they've had fewer in the Premier League this season were both against Manchester City (seven, both home and away). Shackled. pic.twitter.com/fOE21mFhB3

— OptaJoe (@OptaJoe) 30 בינואר 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי