בלגאן בצ'לסי: סארי האשים את השחקנים בסבוטאז' נגדו

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי | Gettyimages

באנגליה מדווחים על נתק בין מאמן הבלוז לשחקניו, לאחר שיחה ארוכה בין שי הצדדים אחרי התבוסה לבורנמות'. שחקנים בעילום שם טענו: "לסארי אין תוכנית ב' אם משהו משתבש". אספיליקווטה: "היתה שיחה של גברים"

(גודל טקסט)
משבר ענק בצ'לסי. התקשורת האנגלית מדווחת הבוקר (שישי) על נתק כמעט מוחלט בין שחקני הבלוז למנג'ר מאוריציו סארי וחושפת מה נאמר בחדר ההלבשה במשך 50 דקות של שיחה בין השחקנים למנג'ר, שחושש לפי "דיילי מירור" כי השחקנים עושים לו דווקא והתבוסה 4:0 לבורנמות' היתה למעשה סבוטאז' כדי שיעזוב. ב"מירור" נכתב כי סארי חושש שהשחקנים לא נשמעים להוראות שלו בכוונה. לפחות חלקם. הוא שאל את השחקנים במשך כמעט שעה האם יש להם בעיה איתו ולמה הם לא נשמעים לו.


לפי הדיווחים, רומן אברמוביץ' מוכן לתת לסארי עוד זמן על מנת להתאקלם בפרמיירליג, אבל רק אם המנג'ר יידע להיות יותר גמיש ולשנות את ההחלטות שלו בהתאלם למתרחש ולא להתעקש כל הזמן על החלטות שלא עובדות. "הוא יצטרך לשנות את שיטת המשחק שלו אם הוא רוצה לשרוד בצ'לסי", נכתב ב"גארדיין" האנגלי. צ'לסי הפסידה שלושה משחקי חוץ בלי לכבוש וסארי טוען שהשחקנים לא למדו עדיין את השיטה שלו, המכונה באנגליה "סארי בול". לדבריו: "השחקנים עוד לא למדו את הבסיס של התנועות שאני רוצה מהם. למדו אולי תנועות מסוימות, אבל זה רחוק מלהיות מושלם".


העיתון "דיילי מייל" דיווח הבוקר שהמנג'ר האיטלקי נסע הביתה מבורנמות' לבדו במכוניתו אחרי השיחה הקשה עם השחקנים, ולא הצטרף אליהם לאוטובוס שעשה דרכו ללונדון. הדבר מראה על ריחוק בינו לשחקנים, למרות שמקורות בצ'לסי טענו שהוא רצה שקט לעצמו כדי לברר מה לא הולך בקבוצה. השחקנים הדליפו לעיתון כי הוא אמר להם: "תפסיקו להתעלם מההוראות שלי. למה אתם לא מבצעים מה שאמרתי לכם באימונים?".


STAR SPORT: They're not listening to me #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/0jWiBKWTix

— Neil Henderson (@hendopolis) 31 בינואר 2019

המגן ססאר אספיליקווטה אמר לעיתונאים: "היתה לנו שיחה של גברים עם המנג'ר. אנחנו כועסים מאוד על עצמנו ולא יכול להיות שנשחק ככה. לא הפסדנו 18 משחקים, ואז ניצחנו רק אחד בחמישה אחרונים". יחד עם זאת, שחקנים אחרים אמרו בעילום שם שהם מרגישים שסארי שבוי כל כך בשיטה שהביא מנאפולי עד שאין לו תוכנית משחק ב' אם משהו לא הולך כשורה. פרשן הכדורגל מרטין סמואל כתב ב"דיילי מייל" כי אם סארי רוצה עוד זמן מאברמוביץ' הוא הגיע לקבוצה הלא נכונה. אוהדי הקבוצה לא מרוצים מכך שסארי הסיט את אנגולו קאנטה לעמדה אחרת מתפקיד הקשר האחורי כדי לתת את המקום לז'ורז'יניו, שמסר הכי הרבה מסירות בליגה אבל לא בישל אפילו שער אחד.


ב"סאן" דווח שאחרי המשחק אוהדי צ'לסי שהגיעו לבורנמות' התעמתו עם סארי, שביקש את סליחתם בגלל התבוסה. העיתון פרסם תמונות של אוהדים משוחחים בכעס עם סארי בן ה-60. אחד האוהדים שהמתין לו בקור מחוץ ל"ויטאליטי סטאדיום" תפס אותו לפני שנכנס למכוניתו ושאל אותו אם הוא חושב שעוד יש לו כוח לשנות דברים בצ'לסי. האוהד אמר ל"סאן": "המשחק נגד בורנמות' היה אחד הגרועים ביותר שראיתי בצ'לסי מזה הרבה שנים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי