סולשיאר: "השחקנים יקבעו אם אמשיך בעונה הבאה"

אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר | Gettyimages

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד נשאל על עתידו לקראת המשחק בלסטר (15:55 בספורט2): "אני צריך לגרום להם שיהיו טובים כדי שאשאר"

(גודל טקסט)
רגע לפני שמנצ'סטר יונייטד תתארח בלסטר (15:55, ישיר בספורט2), המנג'ר אולה גונאר סולשיאר שוב התייחס לעתידו ולתקוותו שגם בעונה הבאה הוא יעמוד על הקווים בתיאטרון החלומות.


"במולדה לא רוצים שאחזור לאמן אותם", הבהיר סולשיאר כשנשאל על משרתו שעדיין מוגדרת זמנית, "הם רוצים שאשאר ואקבל את התפקיד ביונייטד באופן קבוע ואצליח בקבוצה". יונייטד מתכוונת להודיע כנראה על המנג'ר הבא רק במאי, כאשר לתפקיד מועמדים גם מאוריסיו פוצ'טינו, זינדין זידאן וגם שמו של דייגו סימאונה הועלה.


"הבעלים של מולדה אמר לי 'לך, תהנה ובבקשה אל תחזור'", המשיך לספר סולשיאר, "היה נפלא לקהל מהם את התמיכה. אם אחזור למולדה בטוח שישמחו, אבל השאלה מתי אחזור. עד עכשיו הכל היה פנטסטי עבורי. אם אשאר המשפחה שלי שנשארה בנורבגיה תצטרף אליי וזה יהיה נפלא".


"If we work together as a team and the players respond to that, it's a big plus for the club." #MUFC

— Manchester United (@ManUtd) 2 בפברואר 2019


עוד אמר סולשיאר: "השחקנים הם אלה שיקבעו אם אקבל את התפקיד. אני צריך לגרום לשחקנים לשחק טוב כדי להישאר. אם אוכל לגרום לכך שהקבוצה תשחק טוב יותר, התוצאות יהיו טובות וגם סגנון המשחק ישתפר, זה יהיה טוב. אני לא כאן כדי לדבר על עצמי או על מנג'רים גדולים אחרים. מה זה שם גדול? עבורי השאלה היא רק איך אתה עובד כמנג'ר עם השחקנים והמועדון. אם הייתי חושב רק על התוצאות במשחקים זו הייתה טעות. כשהגעתי חשבתי רק על איך לשדרג את השחקנים ואיך לשפר את היכולת שלנו במשחקים. ידעתי שאם נשחק בשיטה הנכונה גם הנקודות יגיעו".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי