צפו בתקציר: מנצ'סטר יונייטד גירדה 0:1 אצל לסטר בזכות יום ענק של דה חאה

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים | Gettyimages

השדים האדומים הציגו מחצית שנייה חלשה אבל שער מוקדם של מרקוס ראשפורד (10) ויכולת מופלאה של השוער הספיקו לה לניצחון תשיעי ב-10 משחקים תחת סולשיאר. לסטר כבר ארבעה משחקים ללא ניצחון

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)

רצף הניצחונות של מנצ'סטר יונייטד תחת אולה גונאר סולשיאר אמנם נעצר במחזור שעבר עם 2:2 נגד ברנלי, אבל זה לא גרם לשדים האדומים להוריד את הרגל מהגז והיום (ראשון) הם ניצחו 0:1 את לסטר, שהספיק להם לעבור לפחות זמנית את ארסנל בדרך למקום החמישית בטבלה.

את הפרחים צריך סולשיאר לשלוח לדויד דה חאה, שאחרי שסבל מירידה ביכולת ומביקורות רעות בזמן הקדנציה של מוריניו הראה היום כנראה את משחקו הטוב ביותר העונה, והציל את קבוצתו מספיגה בטוחה יותר מפעם אחת. מנצ'סטר יונייטד סופרת תשעה ניצחונות בעשרה משחקים ופתאום לא רק שהיא כמעט מובטחת לשחק באירופה בעונה הבאה היא גם מועמדת רצינית למלחמה על ליגת האלופות.

השדים האדומים פתחו חזק יותר וכבר תוך חמש דקות הגיע ראשפורד להזדמנות הראשונה, אך האנגלי בעט את הכדור מחוץ למסגרת. זה לא מנע ממנו להגיע פעמיים נוספות בדקות הקרובות לתוך הרחבה, אבל "רק" בדקה ה-10 זה הסתיים ברשת לאחר שהקפצה נהדרת של פוגבה הובילה אליו את הכדור, והפעם הוא לא התבלבל מול שמייכל. למרות הפתיחה הטובה, הלחץ של יונייטד נרגע לאחר השער ומהעבר השני לסטר הגיעו לכמה הזדמנויות לא רעות שכולן נעצרו אצל דה חאה.

מרקוס ראשפורד. פתח בסערה (Gettyimages)
מרקוס ראשפורד. פתח בסערה (Gettyimages)

מאמינה שאפשר להבקיע, לסטר עלתה למחצית השנייה עם רוח לחימה ותקפה יותר, אך לא הגיעה להרבה מצבי בעיטה. בדקה ה-61 כדור חופשי נעצר בחומה של יונייטד אבל הגיע לג'יימי וארדי, שניסה חצי מספרת – שוב, דה חאה היה במקום לעצור את הכדור ממש על קו השער. השוער הספרדי שוב הראה את היכולות שלו בדקה ה-77, כשראשיד גזאל לקח בעיטה חופשית מרחוק ושלח אותה לחיבורים – לפני שמס' 1 באדום מתח את הזרועות והדף לקרן.

המשך המשחק נראה בדיוק כך. יונייטד ניסתה לסגור את הסיפור עם שער מאוחר אבל לא הצליחה להגיע להזדמנות אמיתית, ומצד שני הפקירה מעט את ההגנה ונתנה לחלוצים המקומיים לא מעט מצבים לשוויון – את כולם עצר השוער הוותיק. זה נגמר עם 0:1 קטן אבל חשוב עבור יונייטד, שתקווה להמשיך ברצף הזה גם נגד פולהאם בשבוע הבא לפני שפאריס סן ז'רמן תגיע לביקור באולד טראפורד בשמינית גמר ליגת האלופות. לסטר, לעומת זאת, סופרת ארבעה משחקים ברציפות ללא ניצחון והיא תתארח אצל טוטנהאם המפחידה בשבוע הבא. לא נעים.

דה חאה. ממשיך להביא ליונייטד את הנקודות (Gettyimages)
דה חאה. ממשיך להביא ליונייטד את הנקודות (Gettyimages)

הרכבים
לסטר סיטי: קספר שמייכל, ריקרדו פריירה, ג'וני אוואנס, הארי מגוואייר, בן צ'ילוול, נמפאליס מנדי (קלצ'י איהנאצ'ו 84), ווילפריד אנדידי, הארווי בארנס, דמראי גריי (שינז'י אוקזאקי 74), ג'יימס מדיסון (ראשיד גזאל 62), ג'יימי וארדי.

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, אשלי יאנג, ויקטור לינדלוף, אריק באיי, לוק שואו, נמניה מאטיץ', אנדר הררה, פול פוגבה, אלכסיס סאנצ'ס (אנתוני מרסיאל 67), ג'סי לינגארד (פיל ג'ונס 90), מרקוס ראשפורד (רומלו לוקאקו 78).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי