צפו בתקציר: מנצ'סטר יונייטד הביסה 0:3 את פולהאם

פול פוגבה
פול פוגבה | AFP

השדים האדומים לראשונה העונה בטופ-4, אחרי שמרסיאל כבש במבצע אישי מרהיב ועוד קודם לכן בישל לפוגבה, שהשלים צמד במחצית השנייה. סולשיאר עדיין ללא הפסד וביום שלישי מחכה לו פ.ס.ז' בליגת האלופות

קבוצות: פולהאם
(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד אולי חוותה ירידה בשני המשחקים האחרונים בפרמיירליג, איבדה נקודות יקרות בבית מול ברנלי וניצחה בקושי רב את לסטר בראשון האחרון, אבל היום (שבת), בפתיחת המחזור ה-26, היא שוב נראתה קטלנית מן הפתיחה ולא התקשתה לחגוג בלונדון עם הקוטג'רס עם 0:3 על פולהאם, המדורגת הלפני אחרונה.

סולשיאר, שזכה בפרס מאמן חודש ינואר של הליגה האנגלית, עדיין ללא הפסד מאז החליף את מוריניו באמצע חודש דצמבר ובזכות הריצה האדירה קבוצתו לראשונה העונה במקום הרביעי בליגה, מקום ממנו בתום העונה הסדירה מגיעים לליגת האלופות, אבל בשביל לסיים את המחזור בטופ-4 הוא יקווה שהאלופה מנצ'סטר סיטי תנצח בביתה את צ'לסי, משחק שייערך מחר.

למרות המפגש נגד פאריס סן ז'רמן ביום שלישי באולד טראפורד במסגרת ליגת האלופות, הנורבגי לא עשה הנחות ועלה בהרכב חזק, כשלמעשה היחיד שזכה למנוחה וישב על הספסל לאורך 90 דקות היה מרקוס ראשפורד. גם בלעדיו פול פוגבה המשיך להוביל את הקבוצה עם צמד, שער בדקה ה-14 וכדור נוסף ברשת בדקה ה-65 מבעיטת פנדל, כשבין לבין אנתוני מרסיאל, מי שבישל לפוגבה את השער הראשון, כבש בדקה ה-23 לאחר מבצע סולו פנטסטי.

מנגד, פולהאם של קלאודיו ראניירי שהפסידה משחק ליגה חמישי מששת האחרונים, תסיים גם את המחזור הנוכחי במקום ה-17 כשהיא עם 17 נקודות בלבד ובמרחק של שבע נקודות מחוף מבטחים. בינתיים ההחלטה לפטר את סלבישה יוקאנוביץ' עבור ראניירי רחוקה מלהצדיק את עצמה.


פוגבה חוגג עם ג'ונס, מהבולטים ביונייטד (Gettyimages)


אולה גונאר סולשיאר. יונייטד כבר בטופ-4 (Gettyimages)

הרכבים
פולהאם: סרחיו ריקו, טים רים, מקסים לה מרשאן, דניס אודוי, ג'ו בריאן (ראיין ססניון, 81), ז'אן-מישל סרי, קאלום צ'יימברס, לוסיאנו וייטו, ראיין באבל (טום קירני, 77), אנדרה שורלה (סיירוס כריסטי 53), אלכסנדר מיטרוביץ'.

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, דיוגו דאלוט, פיל ג'ונס, כריס סמולינג, לוק שואו, נמניה מאטיץ', אנדר הררה (אריק באיי, 84), פול פוגבה (סקוט מקתומינאיי, ,74), חואן מאטה, אנטוני מרסיאל (אלכסיס סאנצ'ס, 70), רומלו לוקאקו.

מהלך המשחק
למרות יחסי הכוחות, דווקא פולהאם החלה את המשחק עם התקפה מסוכנת, כאשר כבר בדקה השנייה באבל הוביל מתפרצת שהגיעה בסופה לוייטו, אך הארגנטינאי לא היה מספיק מדויק ובעט מתוך הרחבה בפרעות. שלוש דקות לאחר המארחים הגיעו להתקפה מסוכנת נוספת, כאשר הגיע כדור גובה למיטרוביץ' שנגח חלש והכדור הורחק על ידי שחקן הגנה אדום, שורלה השתלט על הריבאונד ובעט משישה מטרים חזק מעל הרשת של דה חאה.

מנצ'סטר יונייטד התגברה על הלחץ של האורחים ועלתה ליתרון מהיר בדקה ה-14, כאשר אנטוני מרסיאל מצא את פול פוגבה בפינה השמאלית של הרחבה והצרפתי הראה שהוא יכול לשחרר פצצה גם ברגל שמאל שאותה סרחיו ריקו לא היה יכול לעצור. תשע דקות אחרי שער היתרון, אנטוני מרסיאל יצא למתפרצת מקו חצי המגרש וכדרר עד לרחבת היריב כאשר גם ריקו לא הצליח לעצור את שחקן הכנף שבעט בחדות לפינה השמאלית והספרדי נאלץ להוציא כדור נוסף מהרשת בתוך דקות בודדות. ריקו נאלץ להוציא כדור שלישי ואחרון מהרשת בדקה ה-65, אז פול פוגבה התייצב מולו לבעיטת 11 מטרים וחגג צמד בדרך ל-0:3 קליל, שכאמור מציב את השדים האדומים במקום הרביעי לפחות עד מחר.


מיטרוביץ'. למארחת לא היה מענה לשדים האדומים (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי