פול סקולס מונה למאמנה של אולדהאם מהליגה הרביעית

פול סקולס
פול סקולס | Gettyimages

כמו סולשיאר וגיגס, כוכב עבר נוסף של מנצ'סטר יונייטד התחיל פרק חדש בקריירה ועבר לקווים: "זה לא סוד כמה הוא רצה את התפקיד", סיפר בעלי המועדון אותו קשר העבר בן ה-44 אהד בילדותו

(גודל טקסט)
אגדת כדורגל נוספת מצטרפת לתחום האימון. אחרי שבשנים האחרונות עשו זאת בין השאר כוכבים כמו ראיין גיגס, תיירי הנרי, סטיבן ג'רארד, פרנק למפארד וכמובן אולה גונאר סולשיאר, כעת כוכב נוסף של אותו דור עובר לעמוד על הקווים: פול סקולס, שמונה למנג'ר של אולדהאם אתלטיק מהליגה האנגלית השנייה  – משמע הרביעית בטיבה.


סקולס בן ה-44, ששיחק בכל מחלקות הנוער של מנצ'סטר יונייטד וגם פרש במדיה ב-2013 לאחר שבין השאר זכה ב-11 אליפויות, פעמיים בליגת האלופות ושלוש פעמים בגביע האנגלי, חתם על חוזה לעונה וחצי וזו כאמור תהיה תחנתו הראשונה כמאמן, בקבוצה אותה אהד מילדות. הוא כבר העביר הבוקר את אימונו הראשון בקבוצה, לקראת משחק הבכורה שלו כבר מחר בבית מול יאוביל טאון. אולדהאם מדורגת במקום ה-14 עם 42 נקודות לאחר 30 מחזורים, תשע נקודות מהמקום המוביל למשחקי מבחן ובמרחק דו ספרתי מהקו האדום.


כבר באוקטובר 2017 הודה סקולס בראיון כי שוחח עם ראשי הקבוצה על האפשרות שימונה למאמנה של אולדהאם, אפשרות ששקל בחיוב לאור רצונו לעסוק בכדורגל מקצועני מעבר להיותו פרשן. "זה לא סוד כמה פול רצה את התפקיד בעבר ועד כמה הוא אוהב את המועדון, אז אנחנו שמחים לצרף אותו למשפחת אולדהאם", הצהיר הבעלים עבדאללה למסגאם.


Here's the news you've been waiting for…

Latics Appoint Paul Scholes As New Manager! #oafchttps://t.co/Kc4O6jLvxa

— Oldham Athletic AFC (@OfficialOAFC) February 11, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי