שחקני צ'לסי איבדו אמון בסארי, למפארד: "לא אצטרף העונה"

אדן הזאר
אדן הזאר | AFP

נראה כי ימיו של המאמן בסטמפורד ברידג' ספורים בעקבות ההפסד הגדול ביותר בתולדות הבלוז בפרמיירליג, 6:0 למנצ'סטר סיטי. השחקנים ערכו שיחה ללא הצוות המקצועי בדלתיים סגורות, מנג'ר דרבי שלל את הדיווחים

(גודל טקסט)

בוקר נוסף שמאוריציו סארי עדיין מנג'ר צ'לסי, כך מגדירים זאת בממלכה אחרי ה-6:0 המביך שספגו הבלוז ממנצ'סטר סיטי ביום ראשון, ההפסד הגדול שלהם אי פעם בפרמיירליג. זה לא רק שבאנגליה תוהים מתי אברמוביץ' יחליט לפטרו, אלא שישנה חוסר הבנה משוועת בכל הנוגע להתעקשותו של סארי באשר למספר אספקטים במשחק הקבוצה.

הבוקר (שלישי) מדווח בעיתוני אנגליה על מצב בלתי נסבל בחדר ההלבשה של צ'לסי, שמנובע מהתעקשותו של סארי שלא לשנות ולא להסתגל לחיים הכבר לא כל כך חדשים שלו בפרמיירליג. נראה כי השחקנים איבדו אמון ב"סארי-בול" ורחוקים מלהאמין שביכולות המאמן לשנות את המצב. אתמול השחקנים נפגשו וקיימו שיחה פתוחה בדלתיים סגורות במתקן האימונים, ללא סארי שנראה מדוכדך ונתן לעוזרו ג'אנפרנקו זולה להעביר את האימון. במקביל, פרנק למפארד, כוכב העבר שדווח כמי שיגיע עוד העונה לאמן את הקבוצה, הבהיר שלא יעזוב את דרבי קאונטי העונה וכי הוא מחויב לניסיון להעלות אותה לפרמיירליג. 

"מירור" ערך ניתוח מקיף על המצב בצ'לסי וטען שסארי מפגין שחצנות לא במקום וששחקניו לא מאמינים יותר שהוא יכול להתחרות בקבוצות כמו מנצ'סטר סיטי וליברפול. בעיתון גם ניסו למנות מספר סיבות שישאירו את אדן הזאר בחוזה חדש כשהוא יודע שהקבוצה עלולה כלל לא לעלות לליגת האלופות.


קריסתו של ה"סארי-בול" (Gettyimages)

אנגולו קאנטה תיאר את המצב בחדר ההלבשה אחרי התבוסה 6:0 לסיטי: "קשה להסביר מה קרה לנו. הם שיחקו הרבה יותר טוב מאיתנו וזה היה כישלון קבוצתי. הם היו טובים יותר מהרגע הראשון ועד האחרון. היה קשה מאוד לחור למשחק אחרי המחצית הראשונה הנוראה. קשה לקבל תבוסה כזאת, אבל יש לנו עוד הרבה משחקים שיכולים להרים לנו את הראש. אנחנו צריכים רק ללמוד מהכישלון הזה ושלא נחזור שוב על אותן טעויות".


קאנטה. "כישלון קבוצתי" (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי