צ'לסי רוצה את זידאן במקומו של סארי, הזאר יישאר?

זינדין זידאן
זינדין זידאן | Gettyimages

לפי דיווח ב"סאן", הבלוז התייאשו מהמנג'ר האיטלקי והם מעוניינים להחליפו במאמן שזכה שלוש פעמים ברצף בליגת האלופות עם ריאל מדריד. במועדון חושבים כי זיזו יצליח לשכנע את הקשר הבלגי להאריך את חוזהו

(גודל טקסט)
המשבר בצ'לסי גרם לכך שהנהלת המועדון התייאשה ממאוריציו סארי שהגיע כהבטחה גדולה אבל גרם למועדון השפלות עם הפסדים מטורפים 4:0 מול בורנמות' ו-6:0 נגד מנצ'סטר סיטי. לפי דיווח ב"סאן", במועדון הלונדוני רוצים את זינדין זידאן שהוזכר גם במנצ'סטר יונייטד, כדי שיחליף את סארי ויוליך אותם להישגים כמו שעשה בריאל מדריד. מועמדים אחרים שהוזכרו כמו דייגו סימאונה פחות ריאליים בגלל שהוא חתום באתלטיקו מדריד ולא היה רוצה לעזוב את הפרויקט שלו, ואילו פרנק למפארד שמאמן השנה את דרבי קאונטי, חסר ניסיון בפרמיירליג כמנג'ר ועוד לא ברור עד כמה הוא מוצלח.


במועדון אומרים שאם זידאן יגיע, הוא גם יצליח לשכנע את אדן הזאר להישאר בקבוצה ולחתום על חוזה חדש ארוך טווח ולא יעזוב לריאל מדריד. הקשר הבלגי אמר כמה פעמים שזידאן היה האליל שלו בנעוריו ויש ביניהם קשר טוב.


השיחות בצ'לסי נסובו השבוע על כך שזידאן יכול להיות המנג'ר המושלם עבורם והשאלה היחידה כרגע היא האם לבקש ממנו להגיע כעת או לחכות לקיץ. הנהלת המועדון חושקת במנג'ר הצרפתי שזכה שלוש פעמים ברציפות בליגת האלופות. כרגע הוא לא מאמן קבוצה ולקח שנת שבתון, אבל נרמז שהוא רוצה להגיע לאמן בפרמיירליג.


Chelsea top brass 'discuss move for Zinedine Zidane' with Maurizio Sarri's future hanging in the balance https://t.co/D1k0UfthQQpic.twitter.com/oNx5fHFLNf

— MailOnline Sport (@MailSport) 12 בפברואר 2019


הנפילה של סארי מדאיגה את צ'לסי. אחרי שהוא לא הפסיד ב-12 המשחקים הראשונים חלה התמוטטות בקבוצה שנראית במשחקים האחרונים כמי שלא יודעת מה לעשות במגרש. המאמן האיטלקי העפיל עם צ'לסי לגמר גביע הליגה נגד מנצ'סטר סיטי, אבל בהנהלת המועדון מודאגים מכך שייתכן והקבוצה לא תעפיל לליגת האלופות גם העונה. ההפסדים הכספיים של הכישלון הזה יכולים להיות הרסניים גם אם מדובר ברומן אברמוביץ', מכיוון שהיא לא תוכל לעמוד בקריטריונים של הפייר פליי אחרי ירידה דרסטית בהכנסות.


השאלה הגדולה היא האם זינדין זידאן ירצה בכלל להגיע למועדון בו מחליפים מאמנים בתדירות גבוהה ואין בו יציבות מבחינת המנג'רים. אפילו מאמן מצליח כמו ז'וזה מוריניו פוטר פעמיים מצ'לסי.



זינדין זידאן. יחזור לאדן הזאר בצ'לסי? (Gettyimages)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי