דיווח: מנצ'סטר יונייטד תנסה לרכוש את ג'יידון סאנצ'ו

ג'יידון סאנצ'ו
ג'יידון סאנצ'ו | Gettyimages

סולשיאר ביקש מראשי המועדון לצרף את הכישרון הצעיר של דורטמונד גם אם הוא לא יהיה זה שיזכה לאמן אותו בעונה הבאה, תג המחיר עומד על 70 מיליון ליש"ט וכולל בתוכו תשלום ליריבה העירונית מנצ'סטר סיטי

(גודל טקסט)

ג'יידון סאנצ'ו מככב בדורטמונד ונהנה מהחיים מאז עזב את מנצ'סטר סיטי לטובת הבונדסליגה, אבל האם הוא מתכנן לשוב העירה ודווקא ליריבה העירונית? לפי פרסום הבוקר (שבת) בממלכה, מנצ'סטר יונייטד זוממת על צירופו.

הקשר בן ה-18 חתום אצל הצהובים-שחורים עד 2022, אבל המנג'ר אולה גונאר סולשיאר ביקש מהנהלת יונייטד לרכוש אותו לעונה הבאה, גם אם הוא לא יהיה זה שיעמוד על הקווים וייאלץ לשוב למולדה. לפי דיווח ב"סאן", יונייטד תתבקש לשלם עליו 70 מיליון ליש"ט, מתוכם 15 מיליון ליש"ט יועברו למנצ'סטר סיטי בהתאם לסעיף בחוזהו.

יתרה מכך, לפי סעיף בחוזה המכירה יש למנצ'סטר זכות להשוות כל הצעה שתוגש על סאנצ'ו, לכאורה בעיה שלא צפויה לאשר לשדים האדומים את צירופו, אבל מנגד מנג'ר האלופה אבל פפ גווארדיולה טען השנה כי כל עוד הוא במועדון, רגליו של סאנצ'ו לא ידרכו יותר באיתיחד. כידוע, הקשר רצה לעזוב למרות שגווארדיולה התחנן אליו שיישאר והבטיח לו דקות משחק. דורטמונד שילמה עליו רק 8 מיליון ליש"ט באוגוסט 2017.


סאנצ'ו. פריצה מטאורית העונה (Gettyimages)

בעונה שעברה בבוגרים הוא כבש שער ובישל עוד ארבעה ב-12 משחקים, אבל נרשמה פריצה מטאורית אחרי שכבש שמונה שערים וחילק עוד עשרה בישולים ב-28 משחקים בכל המסגרות. כרגע לא נראה שסאנצ'ו ירצה לעזוב, אבל הצעה של יונייטד יכולה לקסום לו לחזור לשחק על אדמת בריטניה. הוא סיפר כי התאקלם בצורה מושלמת בדורטמונד ושהוא גר עם אביו בדירה בעיר.

יונייטד, שתיאלץ לשחק בלי אנטוני מרסיאל וג'סי לינגארד נגד צ'לסי ביום שני בגביע האנגלי (21:20, שידור ישיר בספורט1) עשויה לתת צ'אנס לצעירים מהאקדמיה. אולה גונאר סולשיאר הבהיר אתמול: "מלבד רומלו לוקאקו ואלכסיס סאנצ'ס יש לנו את טהיט צ'ונג (שחקן כנף ימין בן 19 מהולנד שהחל דרכו בפיינורד) ואנחל גומס (קשר התקפי בן 18) וכל אחד יכול לקבל את הצ'אנס שלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי