צפו בתקציר: סיטי לא התקשתה בדרך ל-1:4 על ניופורט

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים | AFP

האלופה בהרכב משני הביסה את הקבוצה מהליגה הרביעית בזכות צמד של פודן (75, 90) ושערים של סאנה (51) ומחרז (94), אמונד (88) צימק. 90 דקות לכיאל בניצחון 1:2 על דרבי, אשלי קול כבש שער בכורה אצל המפסידה

קבוצות: ברייטון
(גודל טקסט)

משחקי שמינית גמר הגביע האנגלי נמשכו הערב (שבת) עם הניצחון 1:2 הביתי של ברייטון על דרבי קאונטי שהעלה אותה לשלב שמונה האחרונות. מילוול ניצחה 0:1 בווימלבדון, ובמשחק המרכזי סיטי גברה בקלות 1:4 על ניופורט קאונטי.

ניופורט – מנצ'סטר סיטי 1:3
גם בהרכב משני, האלופה לא התקשתה נגד הקבוצה מהליגה הרביעית באנגליה. סטרלינג, אגוארו (שאפילו לא היה בסגל) וקווין דה בריינה נחו, ובמקומם קיבלו הזדמנות גבריאל ז'סוס, פיל פודן וריאד מחרז. אחד משחקני ההרכב הקבועים, לירוי סאנה, היה זה שהעלה את סיטי ליתרון בדקה ה-51, ופודן רץ חצי מגרש בדקה ה-75 כדי להשיג שער נהדר.

החלוץ האירי פדראג אמונד הפתיע בדקה ה-88 עם שער, אבל פודן הרגיע את ההתלהבות והתקווה לסינדרלה תוך שתי דקות עם פריצה נוספת. וכדי לסיים את המשחק עם טעם טוב, ריאד מחרז ניצל בישול של ג'ון סטונס והצטרף לרשימת המבקיעים.

ברייטון – דרבי קאונטי 1:2 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
מילוול נותרה הנציגה היחידה של הצ'מפיונשיפ בגביע האנגלי לאחר המפגש של דרבי נגד ברייטון, שהבטיחה את הכרטיס לשמונה האחרונות. השחפים עלו ליתרון כפול במצית הראשונה אחרי שערים של אנטוני נוקארט (33) ויורגן לוקאדיה (45). השער המצמק של דרבי הגיע תשע דקות כאשר אשלי קול כבש את שער הבכורה בשיתוף הפעולה המחודש עם פרנק לאמפרד, אך כאמור זה לא הספיק לאורחים שינסו כעת להתרכז במאבקי העלייה לפרמריירליג.

שער ראשון לאשלי קול במדי דרבי קאונטי (Gettyimages)

ווימבלדון – מילוול 1:0 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
במשחק השני במסגרת הגביע אנגלי, מארי וולאס העלה את מילוול לשלב הבא על חשבון ווימבלדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי