במנצ'סטר שולחים מסרים לסאנצ'ס: "זה הזמן לספק את הסחורה"

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | AFP

הממלכה מתכוננת לקרב הגדול בשמינית גמר הגביע בין צ'לסי ליונייטד (21:20, ספורט1), סולשיאר השווה את הצ'יליאני לבקבוק קטשופ. בצ'לסי עדיין מתעסקים במעמדו של סארי, זולה: "צריך לתת לו זמן כמו שנתנו לפפ"

(גודל טקסט)
שלב שמינית גמר הגביע האנגלי יגיע הערב (ראשון 21:20, שידור ישיר בספורט1) לשיאו כשצ'לסי תארח את מנצ'סטר יונייטד. המשחק לא מגיע בתזמון טוב עבור שתי הקבוצות. בצ'לסי, המנג'ר מאוריציו סארי עשוי להיות מפוטר בקרוב בגלל הישגי הקבוצה הירודים והתבוסה 6:0 למנצ'סטר סיטי, וחייב ניצחון. לעומתו, אולה גונאר סולשיאר שרשם 11 משחקים ללא הפסד נמצא בלחץ כי הוא רוצה את הג'וב שלו בקביעות, והוא מגיע אחרי הפסד 2:0 לפאריס סן ז'רמן בבית בליגת האלופות.


יונייטד תעלה לשחק בלי ג'יס לינגארד ואנטוני מרסיאל הפצועים, וטהיט צ'ונג הצעיר עשוי לקבל דקות משחק. אלכסיס סאנצ'ס אמור לפתוח. בשער העיתון "טלגראף" נכתב לאלכסיס סאנצ'ס: "הגיע הזמן לספק את הסחורה", ואילו ב"דיילי סטאר" ציטטו את עוזרו של סארי ג'יאנפרנקו זולה שאמר: "אל תפטרו את סארי".


ב"מירור" נכתב כי סארי העקשן לא מוכן לשנות את שיטת המשחק שלו גם אם זה יעלה לו בג'וב. זולה, שמדבר בגביעי אנגליה במקומו, אמר: "זה לא הזמן הנכון לפקפק במנג'ר. יש הרבה ספקות לאן אנחנו הולכים ואנחנו מנסים להסתגל לליגה. אנחנו מאמינים במועדון הזה, אחרת אין לנו מה לעשות כאן. אם נצליח במשחקים הבאים נגד מנצ'סטר יונייטד וסיטי בגמר גביע הליגה הרבה דברים ישתנו לטובה. צריך לתת לסארי אותו זמן שנתנו לגווארדיולה בעונה הראשונה כי הוא לא הצליח בעונה הראשונה שלו ועדיין נשאר בתפקיד וזכה בדאבל שנה לאחר מכן. לפני שנתיים שאלו את אותן שאלות על פפ האם הוא ימשיך לשחק מאחור, אבל הוא הסתגל ושיפר את ההגנה, ההתקפה ומשחק הלחץ. הוא שינה משהו, אבל לא את השקפת העולם שלו בכדורגל".


The Daily Telegraph sport: Time to deliver #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/PkCUqTAanI

— Helena Lee (@BBCHelenaLee) 17 בפברואר 2019


אוליביה ז'ירו ביקש ממשפחת צ'לסי לא להיכנס לפאניקה. "יש לנו משחקים גדולים לפנינו ואסור לחשוב על מה שקרה. יש לנו משחק ליגה נגד טוטנהאם שהוא מאסיבי עבורנו ומשחקי גביע נגד שתי גדולות. לא שמעתי שבחדר ההלבשה איבדנו אמון בסארי. כולנו צריכים להתאחד הצוות המקצועי והשחקנים מאחורי המנג'ר. בואו נסתכל קדימה ונהיה חיוביים ולא לאחור. אולי כרגע אנחנו מקום שישי בליגה, אבל אני מאמין שמנצ'סטר יונייטד עוד תאבד נקודות. אנחנו עדיין תחרים על שלושה תארים ואנחנו מאמינים שאפשר להצליח בהן". בשורות צ'לסי, רובן לופטוס-צ'יק ומרקוס אלונסו אמורים לחזור ויעברו מבחן כשירות.


בתוך כך, פורסם שזינדין זידאן שהוזכר כמועמד להגיע במקום מאוריציו סארי מוכן לחתום בצ'לסי תמורת שלוש דרישות: 200 מיליון ליש"ט לרכוש שחקנים, חוזה חדש לאדן הזאר שיישאר במועדון ושיהיה לו מה לומר בנושא רכש שחקנים יחד עם הדירקטורית מרינה גרנוסקוביה. עד כה רק רומן אברמוביץ' ואנשיו החליטו למעשה על הרכש בקבוצה עם התייעצות מועטה עם המנג'רים. זידאן רוצה שתהיה לו השפעה על הרכש.


סולשיאר המשיך לשדר אופטימיות לקראת המשחק, שיהיה הראשון מאז ההפסד לפ.ס.ז'. הוא חייב כעת לבנות על אלכסיס סאנצ'ס, שלא הרשים מאז הגיע ליונייטד, ועל רומלו לוקאקו. הצ'ליאני ממוקם רביעי מבין החלוצים כיום באנגליה עם מעורבות ב-94 שערים (63 כיבושים, 31 בישולים). ראשון מוביל הארי קיין עם מעורבות ב-137 שערים, סרחיו אגוארו אחריו עם 133 ושלישי רומלו לוקאקו עם 101. רוב המעורבות של סאנצ'ס בכיבוש שערים היתה בארסנל. ביונייטד היכולת שלו בירידה והוא כבש עד כה שער כל 554 דקות, לעומת כל 169 דקות בארסנל.


סאנצ'ס במשחק הקודם נגד צ'לסי.
סאנצ'ס במשחק הקודם נגד צ'לסי. "ראינו כמה הוא חד ברחבה" (AFP)


הנורבגי אמר על סאנצ'ס: "הוא כמו בקבוק של קטשופ. לפעמים אתה לוחץ עליו וכלום לא יוצא, אבל כשזה יוצא הוא יוצא בכמויות. הוא שחקן טוב ומוכשר וראינו מול פולהאם כמה הוא חד ברחבה כשהוא מקבל צ'אנס וכמה אנרגיה יש לו עם הכדור. הוא רק בן 30 והוא צעיר ויכול עוד לשחק כמה שנים טובות".


הרכבים משוערים
צ'לסי: ווילי קאבז'רו, ססאר אספיליקווטה, דויד לואיז, אנטוניו רודיגר, מרקוס אלונסו, ז'ורז'יניו, אנגולו קאנטה, רוס בארקלי, אדן הזאר, וויליאן, גונסלו היגוואין.


מנצ'סטר יונייטד: סרחיו רומרו, אשלי יאנג, ויקטור לינדולף, פיל ג'ונס, לוק שואו, נמניה מאטיץ', אנדר הררה, פול פוגבה, אלכסיס סאנצ'ס, רומלו לוקאקו, מרקוס ראשפורד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי