מתחמקת מתשלום? קרדיף דורשת עוד תשובות על סאלה

האצטדיון של קרדיף
האצטדיון של קרדיף | Gettyimages

המועדון פנה למשטרה, לפיפ"א ולהתאחדות האנגלית בבקשה לבדוק את סימני השאלה סביב התרסקות המטוס של החלוץ הארגנטינאי שהגיע מנאנט. על פי טענתם, הם שלחו לסלאה רשימה של אופציות בטוחות לטיסה חזרה

(גודל טקסט)

חלוץ נאנט אמיליאנו סאלה כבר נקבר באדמה לאחר הטרגדיה שליוותה את מותו, אבל כעת מתחדש המאבק של קרדיף לא לשלם עליו 15 מיליון ליש"ט לנאנט. במועדון הוולשי פנו למשטרת אנגליה, פיפ"א וההתאחדות לכדורגל ושיגרו מכתב של 10 שאלות על כשירות ההעברת החלוץ ומי אשם בהתרסקות המטוס שהביאה למותו. החלוץ נהרג בתאונת מטוס ב-21 בינואר ונקבר בעיירת הולדתו בארגנטינה בשבת האחרונה.

השאלות נוגעות לכל העניינים הקשורים בפרשה הכואבת: האם סאלה היה שחקן נאנט כשעלה למטוס שצלל לתעלה האנגלית או כבר שייך לקרדיף; מי אירגן את הטיסה ולמה הוא הזמין מטוס חד מנועי באותו לילה למרות שהיו תנאי מזג אויר קשים וללא אמצעי חירום מתאימים; מי החליט להעלות את סאלה למטוס; למה הבעלים של המטוס לא חושף את עצמו; האם למטוס היתה תעודה מסחרית להטיס נוסעים; האם לטייס דויד איבוטסון היה רישיון מתאים להטיס נוסעים; האם היה לסאלה בעלים שלישי לכרטיס שלו שלא נחשף; האם לבורדו יש 50% מזכויות המכירה של נאנט; כמה כסף אמור לקבל ווילי מקאיי, הסוכן שעשה את ההעברה, ולסיום – האם הכסף שיקבל מקאיי אמור לעבור לאנשים נוספים.

נאנט דורשת את הכסף, ולכן בקרדיף אומרים שהם רוצים לראות שכל התנאים להעברתו קויימו. כמו כן, הם טוענים ששלחו לסאלה רשימה של אופציות לטוס חזרה מנאנט לקרדיף בטיסות אחרות ולא במטוס הפרטי. הם לא מבינים למה סאלה עלה על המטוס שהיה מפוקפק. כזכור, החלוץ סימס בווטסאפ שהוא חושש לחייו. המועדון גם טוען שלא ביקש מסוכנו לארגן את הטיסה. הם מתקשים להבין מדוע הסוכן הוציא 5000 ליש"ט מכיסו לארגן את הטיסה חזרה לווילס.

האצטדיון של קרדיף בימי החיפוש אחרי השחקן. טוענים שישלמו את הכסף (Gettyimages)
האצטדיון של קרדיף בימי החיפוש אחרי השחקן. טוענים שישלמו את הכסף (Gettyimages)

על אף שזה נראה כאילו הם היו רוצים להתחמק מתשלום, בקרדיף טוענים שישלמו את הכסף אבל והם רוצים לדעת שנאנט עשתה הכל כשורה ושהסוכן שטיפל בההעברה מטעם נאנט היה היחיד. למעשה, יש עוד כמה סוכנים ששמם קשור להעברה, אבל הסוכן הצרפתי של סאלה הוא היחיד שאמור לקבל את הכסף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי