צפו: 0:2 למנצ'סטר יונייטד על צ'לסי, וולבס מחכה ברבע הגמר

אנדר הררה
אנדר הררה | AFP

פוגבה סיפק בישול גאוני להררה ורגע לפני ההפסקה הכפיל את היתרון, המאזן הנקי מהפסדים של סולשיאר בממלכה נשמר בעוד מחזיקת הגביע ממשיכה להתרסק. עוד בהגרלת שמונה האחרונות: סוונזי תארח את מנצ'סטר סיטי

(גודל טקסט)

בליגת האלופות מנצ'סטר יונייטד אולי תמצא את עצמה מחוץ לרבע הגמר אחרי שנכנעה בביתה לפריז סן ז'רמן, אבל בזירה המקומית היא שוב נראתה אימתנית, כשגם משחק חוץ קשה בסטמפורד ברידג' נגד צ'לסי במסגרת שמינית גמר הגביע לא הרתיע אותה והיא סגרה את הסיפור כבר במחצית הראשונה עם 0:2 נהדר בניצוחו של פול פוגבה, כך שמחזיקת הגביע סיימה את דרכה במפעל.

במחזור הבא בפרמיירליג מחכה ליונייטד משחק בית אדיר מול ליברפול, ביום ראשון הקרוב, ובשלב הבא בגביע – ההגרלה נערכה מיד בסיום ההתמודדות – נקבע שהיא תתארח אצל וולבס, שכבר הדיחה את ליברפול מהגביע בביתה. כמו כן הוגרלה מנצ'סטר סיטי למשחק חוץ מול סוונזי מהצ'מפיונשיפ, ווטפורד תארח את קריסטל פאלאס בקרב על טהרת הליגה הבכירה ומילוול, גם היא מליגת המשנה, תארח את ברייטון ובריאם כיאל.

ובחזרה למפגש הערב בלונדון. שחקנים רבים מאז הגעתו של אולה גונאר סולשיאר במקומו של ז'וזה מוריניו חזרו לחיים והזכירו נשכחות, אבל השינוי שעבר פוגבה פשוט בלתי נתפש. הוא מעורב ב-15 שערים ב-10 משחקים באנגליה תחת סולשיאר, הערב סיפק בישול יוצא דופן לאנדר הררה בדקה ה-31 ולמעשה הכריע את ההתמודדות בדקה ה-45, רגע לפני הירידה למחצית, עם שער בנגיחה מהרמה אדירה של ראשפורד. היה זה גם ניצחון ראשון של יונייטד בסטמפורד ברידג' מאז 2012.


מספריו תחת סולשיאר פשוט בלתי נתפשים. פוגבה (AFP)

מחוץ לגביע כאמור נותרה הזוכה האחרונה, לסי שתשחק ביום ראשון הבא נגד מנצ'סטר סיטי בגמר גביע הליגה, אבל ההפסד הביתי הערב הוא מכה קשה נוספת למאוריציו סארי וחניכיו שאחרי ה-6:0 לאותה סיטי בשבוע שעבר, ההפסד הגדול בתולדות המועדון בפרמיירליג, הידרדרו אל מחוץ לארבעת המקומות הראשונים ואם ימשיכו כך לא ישחקו גם בעונה הבאה בליגת האלופות. בליגה האירופית, לעומת זאת, הם בדרך לשמינית – דבר שלא ינחם אף אחד בסטמפורד ברידג'.

אצל יונייטד, הגביע יהיה סיום מתוק וראוי לעונה שהחלה הכי רע שאפשר וכעת הולכת ומשתפרת, כשסולשיאר עדיין ללא הפסד בממלכה, כאמור נכנע רק לאלופת צרפת בשבוע שעבר. אם תצליח לזכות בגביע, כמובן שהדבר גם ישפר משמעותית את סיכוייו של הנורבגי להישאר בעונה הבאה.

הרכבים
צ'לסי
: קפה, ססאר אספיליקווטה (דוידה זפאקוסטה, 82), דויד לואיז, אנטוניו רודיגר, מרקוס אלונסו, ז'ורז'יניו, אנגולו קאנטה, מתאו קובאצ'יץ' (רוס בארקלי, 71), אדן הזאר, פדרו (וויליאן, 58), גונסאלו היגוואין.

מנצ'סטר יונייטד: סרחיו רומרו, אשלי יאנג, ויקטור לינדולף, כריס סמולינג, לוק שואו, נמניה מאטיץ', אנדר הררה, פול פוגבה, חואן מאטה (אנדראס פריירה 76), רומלו לוקאקו (אלכסיס סאנצ'ס, 73), מרקוס ראשפורד (סקוט מקתומיניי, 90).


פוגבה מהתל בשחקני צ'לסי. שער ובישול בדרך לרבע הגמר (AFP)

מהלך משחק
דקה 11: דויד לואיז ניסה לאיים על רומרו בכדור חופשי מרחק של כ-20 מטרים מהשער, רומרו הדף למרכז הרחבה ופדרו הגיע ראשון לכדור החוזר ונבלם גם הוא על ידי הארגנטיני.

דקה 31, 0:1 למנצ'סטר יונייטד! איזה שער ענק של השדים האדומים. פול פוגבה זיהה תנועה לעומק של אנדר הררה, הגביה לרחבה כדור מדהים שנחת על ראשו של הספרדי ומשם הדרך לרשת של קפה הייתה קצרה.


הקשר האורח נוגח לרשת של קפה (Gettyimages)


אנדר הררה משתיק את הסטמפורד ברידג' (AFP)

דקה 45, 0:2 למנצ'סטר יונייטד! ממש על סף הירידה למחצית, פוגבה מוסיף גם שער למאזנו הערב. ראשפורד הגביה נהדר נהדר מימין, אלוף העולם עשה תנועה מקו שני למרכז הרחבה ומקרוב נגח לפינה של קפה, שנגע בכדור ולא הצליח למנוע ממנו לחדור.


פוגבה מקדים את אספיליקווטה ורודיגר בדרך לרשת (AFP)

דקה 64: סלאלום אדיר של אדן הזאר כמעט הכניע את רומרו, אבל גלישה של לינדלוף מנעה שער והשאירה את הבלוז עם קרן בלבד.

דקה 65: סמולינג תפס ברחבה את היגוואין, לאחר בדיקת VAR הוחלט שלא בוצעה עבירה והשדים האדומים ניצלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי