פוצ'טינו: "טעיתי, הייתי צריך ללכת לחדר ההלבשה ולהירגע"

מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו | Gettyimages

מנג'ר טוטנהאם התעמת עם השופט מייק דין בסיום ההפסד המביך לברנלי 2:1 ועלול לספוג הרחקה: "בדרך כלל יש לי שליטה עצמית, יכול לבוא בטענות רק לעצמי. אקבל כל עונש שיטילו עליי"

(גודל טקסט)
טוטנהאם נפרדה אתמול סופית מהמירוץ לאליפות אחרי הפסד מביך לברנלי 2:1 בחוץ, דווקא כשהארי קיין חזר מפציעה ושיחק לראשונה מאז ה-13 בינואר. בסיום המשחק היה עימות גדול בין מנג'ר טוטנהאם, מאוריסיו פוצ'טינו, לשופט מייק דין על רקע ההחלטה בשער הראשון של ברנלי לאפשר כדור קרן שהביא לשער של כריס ווד. ב"סאנדיי מירור" נכתב בציניות: "האם יש משהו יותר טיפוסי לטוטנהאם מאשר לאבד את המירוץ לאליפות באצטדיון טרף מור דווקא? 


הוויכוחים בין השופט למאמן נמשכו במנהרת השחקנים כאשר נראה שפוצ'טינו כעת עשוי להיות מורחק על התנהגות לא ספורטיבית. היו טענות בטוטנהאם שהשופט העליב את הארגנטיני, והעניין ייבדק בימים הקרובים. 


לא זכור שפוצ'טינו, שבדרך כלל מגלה איפוק גדול, התנהג בצורה כזאת בעידן שלו בטוטנהאם. השחקנים והצוות של טוטנהאם נאלצו להרחיק אותו פעמיים מהשופט דין והיה אפילו חשש שהויכוחים יגלשו לעימות פיזי משהו. פוצ'טינו נראה צועק על דין: "מה, מה, מה בדיוק אמרת?". מקורבים לשופט טוענים שהוא לא העליב את פוצ'טינו אלא אמר לו: "לך מכאן" ואחרי שעוזרו של המנג'ר, חזוס פרס, הרים אצבע מאיימת הם הלכו משם. ל"סקאי ניוז" אמר פוצ'טינו: "דין אמר לי משהו טיפשי. לא היה כלום". 


AW was banned for 3 games and fined 40k for calling Mike Dean a disgrace
Let's see what the FA give Mauricio Pochettino for squaring up to Mike Dean
My reckoning a nice bottle of red and a Nando's voucher pic.twitter.com/aXWWTfQ2nu

— ⚪️Gooner Kev⚪️ (@kevdavis736) 23 בפברואר 2019



פוצ'טינו הודה אחרי המשחק כי איבד את השליטה על עצמו, אבל לא הסכים לחשוף מה נאמר בוויכוח: "אתם יודעים מה זה כשאתה מסיים משחק חשוב ומרגיש נסער ומאוכזב. עשינו טעויות על כר הדשא ואני עשיתי טעות אחרי המשחק. הייתי צריך ללכת ישר לחדר ההלבשה ולשתות מים ולהירגע ולנוח. לא רוצה לדבר יותר מדי, אבל אם אנחנו צריכים להצדיק את החולשה שלנו צריך להסתכל מה קורה בתוכנו וזו הסיבה היחידה למה הפסדנו את המשחק הזה". 


הארגנטיני הודה: "מה שקרה לי היה מוזר. אולי משהו חצה את המוח שלי כי בדרך כלל אני תחת שליטה. מה שקרה היה על כר הדשא. אני צריך למצוא סיבה למה הפסדנו את המשחק ולא תירוצים. האיש הראשון שאני צריך לבוא אליו בטענות זה אני. לפעמים אתה לא חושב על הדברים שאתה עושה. אקבל כל עונש שיחליטו לגביי".


עוד אמר על מייק דין: "הוא עשה כמה טעויות במהלך המשחק, אבל אני עשיתי טעויות אחרי המשחק. חשבתי שהמשחק הזה יגרום לכך שנלחץ על היריבות שלנו, אבל קרה ההיפך". 



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי