קפה התנצל, נקנס וצפוי לפתוח בשער צ'לסי נגד טוטנהאם

קפה
קפה | AFP

השוער שסירב להתחלף בגמר גביע הליגה פרסם התנצלות והבלוז הודיעו שכ-400 אלף ליש"ט ממשכורתו ייתרמו לצדקה, אולם הוא לא צפוי לאבד את מקומו בהרכב: "הנושא סגור", הבהיר גם המנג'ר מאוריציו סארי

(גודל טקסט)

האם זה הסוף של סאגת קפה? שוער צ'לסי שסירב לצאת בגמר גביע הליגה נגד מנצ'סטר סיטי לקראת הדקה ה-120, אז מאוריציו סארי רצה להחליפו בווילי קאבז'רו, נקנס הלילה (בין שני לשלישי) ונראה כי לא ייפגע מקצועית, כמו גם המנג'ר שכבר נראה היה שיפוטר ובשלב זה שומר על תפקידו למרות הפארסה וההפסד בפנדלים ביום ראשון האחרון.

צ'לסי פרסמה הודעה רשמית שהיא גם בשמם של סארי וקפה, בה נכתב שהשוער התנצל על האירוע ונקנס גובה שתי משכורת שבועיות, משמע כ-400 אלף ליש"ט. המועדון הודיע שאת הקנס יתרום למוסדות צדקה. כאמור השוער אמור לעלות מחר בהרכב במשחק נגד טוטנהאם בסטמפורד ברידג' (21:45, שידור ישיר בספורט2) וגם יהיה מעניין לראות כיצד יקבלו אותו ואת המנג'ר האוהדים.

קפה הבין שטעה ושעליו להתנצל ולא רק להסביר שהייתה זו אי הבנה שנבעה מרצון לבזבז זמן: "למרות שהייתה אי הבנה, עשיתי טעות גדולה בדרך בה נהגתי במצב", פרסם השוער ברשתות החברתיות, "כל האירוע היה אי הבנה אחת גדולה. רציתי לנצל את הזמן יום אחרי המשחק כדי להתנצל באופן מלא ואישי על מה שקרה בפני המאמן, החבר שלי ווילי קאבז'רו וגם החברים שלי לקבוצה. עשיתי את זה ועכשיו אני גם רוצה להתנצל בפני האוהדים. אלמד ממה שקרה ואני מוכן לקבל כל עונש או קנס".


קבאז'רו וסארי. קפה התנצל ונקנס, הפרשה הסתיימה (Gettyimages)

סארי אמר כי מאז האירוע השניים ניהלו שיחה ברוח טובה והוסיף: "קפה הבין שעשה טעות גדולה בדרך בה נהג. הוא התנצל בפני ובפני שאר השחקנים בקבוצה. זה תלוי במועדון אם הם רוצים להעניש אותו לפי חוקי המועדון, אבל עבורי הנושא סגור. חבל שכל האירוע עם השוער האפיל על כך ששיחקנו טוב מאוד בגמר נגד סיטי והפגנו כדורגל חיובי והשחקנים עשו מאמצים גדולים במשחק מאוד תחרותי".

לפי דיווחים בתקשורת האנגלית, למרות שסארי וקפה הציגו אחרי המשחק חזית אחידה, מתברר שבחדר ההלבשה אחרי המשחק סארי נכנס בשוער בכל העוצמה – מה שלא היה יכול לעשות על כר הדשא. מקור בחדר ההלבשה הדליף: "סארי צרח על קפה שאם הוא רוצה הוא יכול להחליף כל שחקן. אם מדובר בחלוץ שצריך לכבוש או שוער שהוא רוצה להוציא". גם עוזר המאמן ג'יאנפרנקו זולה צעק על קפה. נראה כי השחקנים תומכים במנג'ר בשלב זה, אם כי כאשר המשחק התנהל לא רבים הראו תמיכה בסארי ורק דויד לואיז ניסה לשכנע את השוער לצאת.


קפה ולואיז. הברזילאי היה היחיד שנראה כמי שמצדד במנג'ר (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי