רוג'רס חתם בלסטר, מאמנו של אופיר מרציאנו יעבור לסלטיק?

ברנדן רוג'רס
ברנדן רוג'רס | Gettyimages

לאחר משא ומתן מהיר הצפון אירי חתם אצל השועלים ויירש את קלוד פואל כמנג'ר החדש בלסטר. צפוי לעמוד על הקווים כבר בראשון הקרוב מול האקסית ווטפורד

קבוצות: סלטיק לסטר
(גודל טקסט)

לסטר אישרה הערב (שלישי) באתר הרשמי של הקבוצה את מינויו של מאמן סלטיק למנג'ר החדש של השועלים כאשר החתימה אותו על חוזה עד 2022. בכך הצפון אירי משלים חזרה לפרמיירליג אחרי קדנציה של שלוש שנים במועדון הפאר הסקוטי, שם זכה בשבעה תארים. 


במקביל, בסקוטלנד טוענים שאת רוג'רס בסלטיק יחליף ניל לנון, מאמן היברניאן כיום, כך שנראה כי גם קבוצתו של השוער אופיר מרציאנו תצטרך לחפש מאמן חדש כחלק ממשחק הכיסאות שנוצר.


בשבת האחרונה לסטר הובסה 4:1 על ידי קריסטל פאלאס ובסך הכל תחת פואל, שפוטר לאחר כ-16 חודשים במועדון, רשמה שבעה משחקים בכל המסגרות ללא ניצחון והידרדרה עד למקום ה-12. רוג'רס היה מועמד מוביל לאימון לסטר יחד עם מאמן ניוקאסל, רפא בניטס, וכן הוזכר שמו של רוברטו מרטינס, אולם הפור נפל במהרה על רוג'רס כשהשועלים החליטו ללכת בכל הכוח על הצפון אירי.



OFFICIAL: @LCFC have appointed Brendan Rodgers as First Team Manager, signing a contract with the club until June 2022.

He will watch tonight's match against Brighton from the stands. pic.twitter.com/PJKY6rJ3gr

— Squawka News (@SquawkaNews) February 26, 2019



רוג'רס, בעברו בווטפורד, רדינג, סוונזי ולשיא הגיע כשאימן את ליברפול מ-2012 ועד 2015, החל לאמן את סלטיק בעונת 2016/17 וזכה עמה בשני דאבלים והיה אהוד מאוד לאור העובדה שקידם צעירים והיה בדרכו הבטוחה לטרבל, אבל באירופה כשל העונה להעפיל לליגת אלופות לאחר שהודח על ידי א.א.ק אתונה. 



מרציאנו. גם עליו המהלך הזה ישפיע כנראה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי