נגמר המזל? 10 שחקני יונייטד בספק לקריסטל פאלאס

אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר | Gettyimages

מאמן מנצ'סטר יונייטד מרוצה משיתוף הפעולה של לוקאקו וסאנצ'ס: "מקווה שהם יעשו צעד אחד קדימה", אך סובל ממכת פציעות לפני קריסטל פאלאס

(גודל טקסט)
המחזור ה-28 בפרמיירליג ימשיך מחר (רביעי), כשהתחרות על המקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות צמודה מתמיד. מנצ'סטר יונייטד תתארח אצל קריסטל פאלאס וארסנל תארח את בורנמות'.


קריסטל פאלאס – מנצ'סטר יונייטד (רביעי, 21:50, שידור ישיר בספורט3)
השדים האדומים רוצים להמשיך את המומנטום שלהם כשעדיין לא הפסידו באנגליה בעידן שאחרי מוריניו (11 ניצחונות ופעמיים תיקו), ויקוו לניצחון אחרי ה-0:0 נגד ליברפול ביום ראשון באולד טראפורד. זו לא תהיה משימה קלה עבור אולה גונאר סולשיאר שתשעה משחקניו עלולים להיעדר ויעברו מבחני כשירות. אנתוני מרסיאל פצוע ולא יהיה בסגל. המנג'ר הזמני יזמן שחקנים מהאקדמיה של יונייטד.


סולשיאר אמר שלא יסכן את מרסיאל בגלל שאותו דבר קרה לו עם ג'סי לינגארד במשחק מול ליברפול: "באימונים הכל דפק כמו שעון והוא נראה כשיר למשחק נגד ליברפול, אבל מסתבר שהוא חזר כמה ימים מוקדם מדי ולכן אני מקווה שמרסיאל יהיה כשיר למשחק בסוף השבוע נגד סאות'המפטון". גם חואן מאטה, אנדר הררה ומרקוס ראשפורד בספק ביחד עם נמניה מאטיץ', פיל ג'ונס ומתאו דרמיאן שלא יהיו כלל בסגל. לעומתם, אנחל גומס, טהיט צ'ונג, וג'יימס גרנר עשויים להיות בסגל. מרקוס רוחו עשוי לחזור.


המאמן הנורבגי חגג היום (שלישי) יום הולדת 46 והוא מקווה שהשחקנים שלו יביאו מתנה בדמות ניצחון על פאלאס, שרשמה ניצחון מרשים על לסטר 1:4 שהביא לפיטוריו של קלוד פואל. הנשרים מעולם לא הצליחו לנצח את יונייטד בפרמייר ליג ב-19 משחקים. על שיתוף הצעירים אמר המנג'ר: "הצעירים האלה משתתפים איתנו באימונים כבר הרבה זמן. הם ילדים, אבל הם מוכנים. כשאתה שחקן הגנה זה קשה לעלות במשחקים כאלה, אבל אם אתה חלוץ צעיר אתה יכול לבטא את עצמך אם אתה מקבל צ'אנס".


Happy 46th birthday, Ole. We hope you have a brilliant day! ♥️ pic.twitter.com/jssl9WHhf6

— Manchester United (@ManUtd) 26 בפברואר 2019


על שיתוף הפעולה בין רומלו לוקאקו ואלכסיס סאנצ'ס אמר: "הם חברים טובים והם מתחברים טוב ביחד. זה יכול להיות צ'אנס עבורם למצוא את היכולת הטובה שלהם ולתת לסגל כאב ראש בקשר לשחקנים שאני צריך לבחור כל שבוע כשכולם שוב יהיו כשירים. מקווה שהם יעשו צעד אחד קדימה. הגישה של לוקאקו מול ליברפול הייתה פנטסטית, הוא בישל שני מצבים לשערים".


ארסנל – בורנמות'
התותחנים עלו למקום הרביעי אחרי הניצחון 0:2 על סאות'המפטון והם מקווים להישאר בו גם אחרי המשחק הביתי נגד בורנמות'. אלכס איובי שבישל את שני השערים מול הסיינטס נפגע בקרסול ימין ויעבור בדיקות. אלכסנדר לקאזט צפוי לפתוח אחרי שכבש 5 שערים מתחילת השנה האזרחית בליגה ורק סרחיו אגוארו מקדים אותו ב-2019 עם שמונה שערי ליגה.


@LacazetteAlex starting 2019 in style

#ARSBOUpic.twitter.com/rVMFXZ9edC

— Arsenal FC (@Arsenal) 26 בפברואר 2019




 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי