"מאנה השתיק את המבקרים, ליברפול עמדה בלחץ"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | AFP

מוליכת הפרמיירליג חזרה לחייך אחרי 0:5 גדול ששמר אותה בפסגה, המנג'ר החמיא לחלוץ שחגג עם צמד: "השחקנים הוכיחו שכל מה שכתבו עליהם לא היה נכון"

(גודל טקסט)
ליברפול חזרה לחייך אתמול (רביעי) אחרי שרשמה את הניצחון הגדול ביותר שלה העונה עם 0:5 מול ווטפורד ונשארה במקום הראשון עם נקודה הפרש על מנצ'סטר סיטי שהתקשתה מול ווסטהאם וניצחה "רק" 0:1. אחרי כל הביקורות שההתקפה שלה לא מתפקדת והיא בלחץ מהפיסגה הראו בליברפול סימנים של חזרה לכדורגל הנפלא.


דיבוק אוריגי החליף את רוברטו פירמינו שלא פתח, גילה יכולת מצוינת וכבש שער לראשונה מדצמבר באנפילד. מוחמד סלאח שמחכה לשער ה-50 שלו במדי ליברפול לא כבש כבר שני משחקים למרות ששיחק טוב.


סאדיו מאנה ו-וירג'יל ואן דייק הוליכו את ליברפול עם צמדים מול הצרעות. "מירור" פירגן לסאדיו מאנה שהבקיע צמד ראשון במשחק וכבש 13 שערים התפוקה הכי טובה שלו בעונה אחת כמו ב-2016/17 והעיתון כתב: "מאנה השתיק את המבקרים ואת אלה שחשבו שליברפול לא יכולה לעמוד בלחץ עם יכולת סיום מהממת והשער שלו עם העקב היה הרגע המכונן של המשחק".


Thursday's MIRROR Sport: "One HEEL Of A Goal" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/vmhdLd2YCS

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) 27 בפברואר 2019



המגן, טרנט אלכסנדר-ארנולד, הראה עד כמה הוא שחקן מוכשר אחרי שבישל שלושה שערים במשחק. בגיל 20 ו-143 יום הוא הפך לשחקן הכי צעיר בפרמיירליג שבישל שלושה שערים משחק אחד. קלופ אמר ל-BBCA: "כל המסירות שלו היו מיוחדות כך שזה יום מיוחד עבורו. הוא כבש בבעיטה חופשית מצוינת במשחק הקודם בלונדון מול ווטפורד, אבל לא חושב שהוא בישל אי פעם שלושה שערים במשחק".


על המשחק: "אתה תמיד מתכנן את מהשחק שלך לפי סוג היריבה. ווטפורד שינתה את המשחק שלה גם בגללנו. ניצלנו את ההזדמנות שהיתה לנו מרווח קטן ומוחמד סלאח נסגר טוב והיה קשה לשחק עליו".


3 – Trent Alexander-Arnold is the youngest ever player to assist three goals in a single Premier League game (20 years, 143 days). Prodigy. #LIVWATpic.twitter.com/UGbY50PdRf

— OptaJoe (@OptaJoe) 27 בפברואר 2019



הביקורת על ליברפול: "הבחורים הראו עד כמה הם נהנים מהמשחק והמצבים ואחרי כל מה שכתבו עלינו הם הוכיחו ששום דבר לא היה נכון. שלושת החלוצים שלנו היו נפלאים, שני הקשרים ושני הבלמים".





 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי