צפו: לוריס הדף פנדל בדקה ה-90, 1:1 סוער בין טוטנהאם לארסנל

הוגו לוריס
הוגו לוריס | Gettyimages

התרנגולים היו קרובים להפסד שלישי ברציפות לאחר שער של ראמזי (16) והצלה כפולה של לנו, אבל קיין השווה מהנקודה (74) והשוער הצרפתי היה עירני מול אובמיאנג כדי לתת לפוצ'טינו תיקו ראשון העונה בליגה

(גודל טקסט)

זה לקח 29 משחקים, אבל לבסוף טוטנהאם כבר לא עם הספרה 0 בעמודת התיקו שלה בטבלת הפרמיירליג העונה. התרנגולים סיימו היום (שבת) בתיקו 1:1 ביתי נגד ארסנל בדרבי לונדוני סוער ודרמטי, שכלל שני פנדלים לא מוצדקים, כמעט ניצחון בדקות הסיום של התותחנים ואדום בתוספת הזמן.

המשמעות, מלבד העובדה שטוטנהאם מנעה מעצמה להתדרדר לרצף של שלושה הפסדים ממנו מי יודע איך היתה חוזרת, היא שפוצ'טינו גם שמר על מרחק של ארבע נקודות בין המקום השלישי לרביעי בצמרת הפרמיירליג. במאבקים הצמודים על הכרוטיסים לאירופה, לתוצאה כזאת עשויה להיות השפעה ענקית בסיום העונה. ארסנל, לעומת זאת, יורדת בתחושת החמצה – ותיאלץ להיזהר ממנצ'סטר יונייטד, אותה תארח בשבוע הבא.


הנריק מחיטריאן עם אונאי אמרי (Gettyimages)

הרכבים
טוטנהאם: הוגו לוריס, קיירן טרפייר, דייויסון סנצ'אס, יאן ורטונגן, טובי אלדרווירלד, דני רוז, ויקטור ווניאמה (אריק לאמלה 59), מוסא סיסוקו, כריסטיאן אריקסן, יונג מין סון (פרננדו יורנטה 79), הארי קיין.

ארסנל: ברנד לנו, שקודראן מוסטפי, לורן קוסיילני, סוקרטיס, גרניט ג'אקה, מתיאו גונדוזי (לוקאס טוריירה 46), ארון ראמזי (מסוט אוזיל 72), פייר הנריק מחיטריאן, אלכס איוובי, אלכסנדר לקאזט (פייר אמריק אובמיאנג 56).

מהלך המשחק
אחרי 16 דקות ללא מצבים ארסנל עלתה על לוח התוצאות כאשר דייויסון סנצ'אס הרחיק ברשלנות במרכז המגרש והותיר את הגנתו חשופה, לקאזט עט לכדור, השאיר את ארון ראמזי במצב של אחד על אחד והוולשי דייק בקור רוח מול לוריס – 0:1 לארסנל. המארחת ניסתה לחזור למשחק אך ללא הצלחה, ונתקלה בלא מעט חוסר מזל ובעיקר ביום גדול של ברנד לנו שלקראת סוף המחצית הציג אינסטינקטים מרשימים עם הצלה כפולה אדירה.

שחקני ארסנל חוגגים. שער חשוב של ראמזי (Gettyimages)
שחקני ארסנל חוגגים. שער חשוב של ראמזי (Gettyimages)

רק במחצית השנייה האיר סוף סוף המזל פנים לתרנגולים. וזה אכן מזל, כי לא בטוח שהשער להם. טוטנהאם לא השכילה לנצל מחצית די אנמית של ארסנל, אבל הארי קיין הוכשל ברחבה בדקה ה-74 ובפנדל מדויק קבע שוויון 1:1. עם רבע שעה בלבד לשעון ארסנל רצתה לחלץ בכל זאת ניצחון מכריע, ובדקה ה-90 יצאה להתקפה נהדרת. אובמיאנג הוכשל ברחבה וזכה להזדמנות נהדרת עם בעיטת עונשין, אבל לוריס הגיב היטב והדף לקרן, משאיר את טוטנהאם בתמונה.

תוספת הזמן היתה כאוס מוחלט. ארסנל סיכנה את שערו של לוריס יותר מהפעם אחת, בהרגשה שהניצחון מגיע לה, אבל לא הצליחה לממש אף אחד מהנסיונות. ובדקה האחרונה לוקאבס טוריירה גם הצליח לחטוף אדום ולעשות לאמרי חיים קשים לקראת המחזור הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי