צפו: מהפך דרמטי ליונייטד ב-2:3 על סאות'המפטון, סיטי שוב ניצחה

רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו | AFP

ואלרי (26) ו-וורד פראוס (75) הדהימו עם שערים אדירים אבל לוקאקו (59, 89) כיכב עם צמד, גם פריירה (54) כבש וסולשיאר כבר במקום הרביעי. במקביל: מחרז נתן לאלופה 0:1 על בורנמות' וזמנית את המקום הראשון

(גודל טקסט)
תמיד אפשר לסמוך על הפרמיירליג שתספק דרמות ענק. בעוד מנצ'סטר סיטי הסתפקה ב-0:1 בחוץ על בורנמות' היום (שבת), יונייטד היתה זו שהזיעה בדרך ל-2:3 ביתי דרמטי על סאות'המפטון.


בורנמות' – מנצ'סטר סיטי 1:0 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
במשחק לא גדול של האלופה, שער בודד של ריאד מחרז הספיק לה למקום הראשון – לפחות באופן זמני עד המשחק של ליברפול נגד אברטון מחר. השחקנים של פפ, בהרכב חזק שכלל את אגוארו וסטרלינג בחוד גם נגד הקבוצה ממרכז הטבלה שלא היוותה איום, החזיקו יותר בכדור ולחלוטין שלטו במשחק, אבל לא הצליחו להגיע להרבה מצבים. אם סיטי רוצה לשמור על התואר, היא תזדקק ליותר מזה במחזורי הסיום.


הרכבים
בורנמות': ארתור בורוץ, נתניאל קליין (דייגו ריקו 83), צ'ארלי דניאלס, אדם סמית', נייתן אקה, כריס מפהאם, אנדרו סורמן, דיוויד ברוקס (ליס מוסה 75), ראיין פלצ'ר, ג'ק סימפסון (ג'ורדן אייב 83), ג'ושוע קינג.


מנצ'סטר סיטי: אדרסון, קייל ווקר, ניקולאס אוטמנדי, ג'ון סטונס (וינסנט קומפני 48), אולכסנדר זינצ'נקו, דויד סילבה, אילקאי גונדואן, קווין דה בריינה (45+2), ראחים סטרלינג, ברנרדו סילבה, סרחיו אגוארו (גבריאל ז'סוס 90).


שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים. עוד ניצחון, עוד יום עבודה (AFP)
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים. עוד ניצחון, עוד יום עבודה (AFP)


מהלך המשחק
מנצ'סטר סיטי, כצפוי, פתחה בשליטה מוחלטת כשהיא מחזיקה בכדור כמעט בבלעדיות ומנהלת את המשחק בקצב שלה. ועדיין, ב-20 הדקות הראשונות לא נרשמו מצבים זכורים במיוחד ליד אף אחד מהשערים. אוטמנדי ניסה מספרת מ-15 מטרים אבל הכדור עבר ממש מעל השער.


רק במחצית השנייה, מבדקה ה-55, הלחץ השלתם. סיטי הניעה את הכדור בתוך הרחבה של בורנמות', כפי שהיא עושה לעתים קרובות, והכדור הגיע לריאד מחרז שהחליט סוף סוף לבעוט ולכבוש את שער היתרון לו חיכה פפ כל כך הרבה זמן, 0:1 לסיטי. גם אחרי השער, סטרלינג, סילבה וז'סוס – שנכנס במקום אגוארו – לא הצליחו באמת להגיע להזדמנויות מבטיחות. מזל שלפחות בינתיים אפשר להסתכל על הטבלה מלמעלה.


אוטמנדי מתעופף. היה קרוב לשער העונה (AFP)
אוטמנדי מתעופף. היה קרוב לשער העונה (AFP)


מנצ'סטר יונייטד – סאות'המפטון 2:3
הקרב על המקום הרביעי מחריף, וכרגע מי שאוחזת בכרטיס המבוקש היא מנצ'סטר יונייטד. השדים האדומים נלחמו בשיניים אבל לבסוף השיגו את הניצחון המיוחל, אחרי שלושה משחקי בית רצופים ללא ניצחון. הגיבור היה, בפעם השנייה ברציפות, רומלו לוקאקו שכבש עוד צמד (ושוב הוריד חולצה וראה צהוב), כולל שער דרמטי דקה לפני תוספת הזמן. בשבוע הבא מצפה לסולשיאר וחבריו ביקור באמירויות, שעשוי לקבוע את זהות הנציגה האחרונה של הפרמיירליג בליגת האלופות בעונה הבאה.


הרכבים
מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, אשלי יאנג, כריס סמולינג, ויקטור לינדלוף, לוק שואו, אנדראס פריירה (פרד 82), סקוט מקטומיניי, אלכסיס סאנצ'ס (דיוגו דאלוט 52), פול פוגבה, מרקוס ראשפורד (טאית' צ'ונג 95), רומלו לוקאקו.


סאות'המפטון: אנגוס גאן, יאניק וסטרגארד, מאיה יושידה, יאן בדנארק, פייר הויביירג, אוריול רומאו, ג'יימס וורד פראוס, יאן ואלרי, ניית'ן רדמונד, צ'רלי אוסטין (סטיוארט ארמסטרונג 63).


שחקני סאות'המפטון חוגגים. שער מפתיע לקבוצת התחתית (Gettyimages)
שחקני סאות'המפטון חוגגים. שער מפתיע לקבוצת התחתית (Gettyimages)


מהלך המשחק
בלי הרבה אקשן בדקות הראשונות, יונייטד הניעה את הכדור בניסיון לחדור את הגנת האורחת ולהשיג יתרון מוקדם ומבטיח. אבל לינדלוף לא סגר היטב את יאן ואלרי, שבדקה ה-26 פרץ קדימה ומחוץ לרחבה הפתיע את דה חאה עם בעיטה חזקה וקבע 0:1 לסאות'המפטון. השדים האדומים נכנסו להלם ממנו לא הצליחו להתאושש עד סוף המחצית הראשונה.


מההפסקה הם עלו בכוחות מחודשים, ובדקה ה-54 אנדראס פריירה שלח פצצה לחיבורים מכ-20 מטר כדי להשוות. חמש דקות עברו, ומי אם לא רומלו לוקאקו שכבש צמד בשבוע שעבר היה האיש גם הפעם עם בעיטה מדויקת לרשת. האוהדים ביציעי האולד טראפורד התעוררו ודחפו את הקבוצה שלהם לכיוון הניצחון והמקום הרביעי. אלא שבדקה ה-75 וורד-פראוס בעט כדור חופשי ענק שדה חאה לא יכול היה לעשות שום דבר נגדו, והשווה ל-2:2 אדיר.


לוקאקו חוגג. עוד שער לצעיר המוכשר (AFP)
לוקאקו חוגג. עוד שער לצעיר המוכשר (AFP)


נגמר? ממש לא. שבוע אחרי שכבש צמד נגד קריסטל פאלאס, לוקאקו שוב לא הסתפק בשער אחד ובדקה ה-89 קיבל כדור נפלא מפרד, הסתובב ושלח בעיטה שטוחה לפינה. חמישה שערים נהדרים, מהפך דרמטי, חגיגה אדירה ביציעים – מה עוד אפשר לבקש.


ווסטהאם – ניוקאסל 0:2

אחרי ההפסד הדחוק והמתקבל למנצ'סטר סיטי, ווסטהאם חזרה לנצח. שבע דקות מפתיחת המשחק דקלאן רייס עלה גבוה לנגיחה אחרי כדור קרן והעלה את הפטישים ליתרון. ארבע דקות לסיום המחצית הראשונה מארק נובל קבע 0:2 עם פנדל לחיבורים, תוצאה שנשארה ללא שינוי עד לסיום. המגפייז נעצרו לאחר שני ניצחנות רצופים על ברנלי והאדרספילד.  



pic.twitter.com/Z4vwe4Hlfi

— West Ham United (@WestHamUtd) March 2, 2019


תוצאות נוספות
ברייטון – האדרספילד 0:1


ברנלי – קריסטל פאלאס 3:1


וולבס – קרדיף 0:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי