צפו: שלושער לסטרלינג ב-13 דקות, 1:3 לסיטי על ווטפורד

מנצ'סטר סיטי
מנצ'סטר סיטי | Gettyimages

לאחר מחצית מאופסת שערים, החלוץ האנגלי התפוצץ וכבש שלושה שערים תוך 15 דקות. החבורה של פפ גווארדיולה הגדילה את הפער באופן זמני ל-4 נקודות מליברפול

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי אירחה את ווטפורד הערב (שבת) למשחק המרכזי של היום בפרימיירליג. לאחר שצפתה בטוטנהאם מאבדת יתרון תוך 3 דקות בסאות'המפטון, ואת ניוקאסל חוזרת מפיגור 2:0 כדי לנצח 2:3 את אברטון, החבורה של פפ גווארדיולה הייתה נחושה לפתוח פער בצמרת הטבלה, לפחות באופן זמני מליברפול.


במחצית הראשונה, למרות החזקת כדור של 70%, ולא פחות מ-9 איומים לשער, הסיטיזנס לא הצליחו למצוא את הרשת. ואז הגיעה המחצית השנייה, ואז נפתח הסחר. בדקה ה-46, גונדוואן הכניס כדור עומק לרחבה, אגוארו הוריד עם החזה וראחים סטרלינג בעט מעל השוער. 0:1 למנצ'סטר סיטי. 4 דקות לאחר מכן, פריצה נהדרת של ריאד מחרז על האגף הימני, הסתיימה בכדור רוחב נהדר לחלוץ האנגלי שמקרוב לא התבלבל והשלים צמד תוך 5 דקות. 0:2 סיטי.


בדקה ה-60, אותו סטרלינג קיבל את הכדור על אגף שמאל מברנרדו סילבה, עבר שני מגנים ושיחרר בעיטה חזקה לפינה. שלושער תוך רבע שעה ו-0:3 למנצ'סטר סיטי על ווטפורד. בדקה ה-66, ג'רארד דולופאו עצר את הסחף. כדור שוער ארוך הגיע לראש של טרוי דיני, שנגח כדור חלש שבלבל את הגנת התכולים והגיע היישר לספרדי, שהכניע את אדרסון בקלות. 1:3 לסיטי




Rising-up, back on the street…

3-1 #MCIWAT#mancitypic.twitter.com/HRIpADqhS8

— Manchester City (@ManCity) March 9, 2019

הרכב מנצ'סטר סיטי: אדרסון, קייל ווקר, ויניסנט קומפאני, ניקולס אוטמנדי, אלכסנדר זינצ'נקו, ברנרדו סילבה, איליקאי גונדואן, דויד סילבה, ריאד מחרז, ראחים סטרלינג, סרחיו אגוארו.

הרכב ווטפורד: בן פוסטר, דאריל ינמאט, מיגל אנחל בריטוס, כריסטיאן קבאסל, אדם מסינה, אטיין קאפו, עבדולאיי דוקורה, קיקו פמניה, טום קלברלי, איסאק סקסס, אנדרה גריי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי