צפו בתקציר: הזאר כבש בתוספת הזמן, צ'לסי סחטה 1:1 מוולבס

קפה מאוכזב
קפה מאוכזב | Gettyimages

ראול חימנס (56) הפך לשחקן היחיד העונה שכבש נגד הבלוז בבית ובחוץ, אבל הבלגי הציל את סארי מהפסד שני לזאבים עם שער בתוספת הזמן. עוד לפני המשחק האוהדים בסטמפורד ברידג' פרשו לכבוד הבלגי דגל ענק

קבוצות: וולבס
(גודל טקסט)

אם יש שתי קבוצות בפרמיירליג שקשה מאוד להצביע עליהן כיציבות, אלה צ'לסי ו-וולבס. ההבדל הוא שאחת היא אלופת אנגליה לפני שנתיים והשנייה רק עלתה בקיץ האחרון לפרמיירליג. היום (ראשון) במסגרת המחזור ה-30 הן נפגשו בסטמפורד ברידג' ובניגוד לסיבוב שעבר, אז וולבס ניצחה 1:2, הפעם אדן הזאר – מי אם לא הוא – הציל את צ'לסי מהפסד כשבתוספת הזמן קבע 1:1 ומחק את שער היתרון של ראול חימנס.

כבר נראה היה שצ'לסי התאוששה מסדרת הכישלונות ואפילו מהאירוע ההזוי והבזוי בין סארי לקפה בגמר גביע הליגה בו הפסידה למנצ'סטר סיטי, אבל לאחר ניצחונות על טוטנהאם, פולהאם ודינמו קייב בליגה האירופית ביום חמישי, שוב היה זה חימנס המקסיקני שכבש מולה בדקה ה-56 מבישול של דיוגו ז'וטה, אלא שהבלוז לחצו ככל שביכולתם ושתי דקות בתוספת הזמן, לאחר כדור קרן מימין, אדן הזאר הניף את הרגל ובבעיטה מחוץ לרחבה הכניע את רוי פטריסיו, שסיפק קודם לכן מספר הצלות נפלאות.

וולבס עצרה רצף של שלושה מחזורים ללא ניצחון במחזור שעבר וקיוותה לניצחון שני ברציפות, אבל למרות התיקו מה שמדהים הוא שמול הגדולות היא מספקת תוצאות נפלאות: כאמור נותרה בלתי מנוצחת מול צ'לסי, הדיחה את ליברפול מהגביע, סחטה נקודה ממנצ'סטר סיטי וכל זאת לאחר שרק בקיץ שבה לליגה הבכירה – נכון שבראשה בעלים עשירים, אבל גם פולהאם, לצורך הדוגמה, השקיעה יותר כסף בקיץ והיא בדרכה חזרה לצ'מפיונשיפ. משחקה הבא, אגב, יהיה ברבע גמר הגביע נגד אולה גונאר סולשייאר ומנצ'סטר יונייטד.



וולבס כבר חגגה בלונדון, אלא שאז הגיע הזאר (Gettyimages)

באשר לחימנס, השחקן היחיד בליגה שכבש נגד צ'לסי בבית ובחוץ העונה, זהו שער שישי שלו בשמונה הופעותיו האחרונות בליגה ובסך הכל ה-12 שלו בליגה, מעורב ב-18 שערים מתוך 38 שהבקיעו הזאבים העונה.

לפני המשחק פרשו אוהדי צ'לסי דגל לכבודו של אדן הזאר, הכוכב הגדול שלפי כל הסימנים יעזוב בקיץ וגם מי שהציל אותם מהפסד. בעקבות הנקודה צ'לסי השוותה לארסנל עם 57 נקודות במקום החמישי, אולם זו מעידה שעשויה להיות קריטית ולהשאירה גם בעונה הבאה מחוץ לליגת האלופות. וולבס מאוכזבת שאיבדה ניצחון, אבל היא עם הפנים לגביע כשבליגה היא במקום השביעי עם 44 נקודות, 13 פחות מצ'לסי השישית.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי