דיווח: אופ"א תטיל על סיטי אמברגו של שני חלונות העברה

פפ גווארדיולה, מייקל ארטטה
פפ גווארדיולה, מייקל ארטטה | Gettyimages

על פי חקירת הגוף האירופי עולה כי אלופת הפרמיירליג הפרה את חוקי החתמת שחקנים מתחת לגיל 18. אם יוחלט להעניש את התכולים, הדבר יפגע בקבוצה, בסוכנים וברכש המתוכן של גווארדיולה לקיץ

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי כבר יודעת מדיווחים באנגליה כי בתוך ימים אחדים פיפ"א תטיל עליה אמברגו העברות לשני חלונות העברות כפי שעשתה נגד צ'לסי. כמו במקרה של הבלוז, טוענים בפיפ"א אחרי חקירה ארוכה כי סיטי הפרה את חוקי החתמת שחקנים מתחת לגיל 18. דבר דומה היה עם ברצלונה ואתלטיקו מדריד בעבר.

אחד מאנשי פיפ"א אמר לתקשורת הבריטית כי האירגון חוקר את סיטי כבר תקופה ארוכה. "בתוך שבוע או שבועיים נטיל אמברגו על סיטי", סיפר. באנגליה אומרים שהעונשים האלה פוגעים ויפגעו גם בסוכני שחקנים שיאבדו את הפרנסה שלהם לתקופה של כשנה מכיוון שמדובר בשתי קבוצות שרוכשות שחקנים ובסכומי כסף גדולים מאוד.

בפיפ"א טוענים שסיטי הקימה אקדמיית כדורגל לא חוקית בגאנה. אם פפ גווארדיולה יספוג את העונש הוא ייאלץ לוותר על רכש של 150 מיליון ליש"ט שתיכנן לקיץ. הבעיה העיקרית תהיה החתמת קשר אחורי שיסייע לפרננדיניו, שכיום הוא השחקן היחיד בתפקיד. גווארדיולה גם תכנן לרכוש את מגן לסטר בן צ'ילוול וכן בלם וחלוץ נוסף.

גווארדיולה. תכנן להוציא 150 מיליון ליש
גווארדיולה. תכנן להוציא 150 מיליון ליש"ט על רכש (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי