צפו בתקציר: מנצ'סטר יונייטד הודחה מהגביע אחרי 2:1 לוולבס

שחקני וולבס חוגגים
שחקני וולבס חוגגים | AFP

השדים האדומים ספגו הפסד שני ברציפות וייאלצו להתמודד רק על הסיכוי הקלוש לזכייה בליגת האלופות. חימנס (70) וז'וטה (76) כבשו, ראשפורד צימק (95) והזאבים שהדיחו גם את ליברפול עלו לחצי לראשונה אחרי 21 שנה

קבוצות: וולבס
(גודל טקסט)
אחרי שהעפילה לרבע גמר ליגת האלופות, מנצ'סטר יונייטד קיוותה לרשום עוד הישג לעונה המרשימה תחת סולשיאר ברבע גמר הגביע האנגלי, אך נתקלה במשוכה קשה בדמות וולבס והופתעה עם הפסד 2:0 הדיח אותה מהמפעל.


וולבס, שכבר הדיחה בדרך לרבע הגמר את ליברפול, שלטה במשחק והוכיחה מדוע היא ראויה לחצי הגמר. ועדיין, זה לקח לה 70 דקות לעלות ליתרון מרגלי ראול חימנס, שניצל בלגאן ברחבת השדים האדומים כדי לכבוש. שש דקות עברו, ודייגו ז'וטה תפס את הגנת יונייטד לא מוכנה עם שער בסיומה של מתפרצת מוצלחת.


השחקנים של סולשיאר נכנסו ללחץ בניסיון להשיג שער שאולי יגרור דרמה בדקות הסיום, אך רק עשו עוד ועוד טעויות. לינדלוף שחזר מפציעה הכניס את הצוות המקצועי ללחץ עם עבירה בדקה ה-82 שבתחילה גררה אדום, אך לאחר בדיקה ב-VAR הוחלט לתת לו צהוב בלבד. ראשפורד כבש שער מצמק בדקה ה-95, אבל גם זה כמובן לא שיפר את מצב רוחה של מנצ'סטר יונייטד, שירדה מנוצחת עם תואר אחד פחות להילחם עליו העונה. אחרי ההפסד הראשון בליגה לארסנל השבוע, זהו הפסד שני ברציפות למאמן הנורבגי על הקווים של מועדון הפאר.


One of those Molineux nights you're never, ever going to forget.

pic.twitter.com/6J4MfojeVj

— Wolves (@Wolves) March 16, 2019


בינתיים, הזאבים יכולים לחגוג. הם הדיחו את ליברפול, הם הדיחו את יונייטד, הם בחצי הגמר אחרי 21 שנה וגם בליגה הם חזקים בתמונת המקום השביעי, שיוביל לאירופה במקרה שאחת הגדולות תניף את הגביע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי