צפו בתקציר: צ'לסי נתקעה במקום השישי עם 2:0 לאברטון

שחקני אברטון חוגגים
שחקני אברטון חוגגים | Gettyimages

אחרי הדריסה בליגה האירופית, הבלוז נותרו מאחור בקרב על הכרטיס לליגת האלופות עם עוד הפסד בפרמיירליג. ריצ'רליסון (49) וסיגורדסון (72) כבשו למרקו דה סילבה, שמתקרב למקום השביעי

קבוצות: אברטון
(גודל טקסט)
אחרי הניצחון של ליברפול, וכשארסנל ויונייטד לא משחקות עד סוף מרץ או תחילת אפריל, צ'לסי ניסתה לסגור את הפער ולהתקרב לצמרת כשהתארחה היום (ראשון) אצל אברטון.


בנובמבר, אברטון היתה הקבוצה שהוציאה את צ'לסי מהמירוץ בפסגה כשסחטה 0:0 הירואי בלונדון. גם הפעם היו השחקנים של מרקו דה סילבה הכבשה השחורה של הבלוז, ובדקה ה-49 ריצ'רליסון דחק פנימה את שער היתרון לאחר כדור קרן שהורחק רע. צ'לסי לא הצליחה להגיב בזמן, ובאופן כללי נראתה רע לאורך כל המשחק. בדקה ה-71 סיגורדסון קיבל הזדמנות להכפיל עם פנדל, ואמנם קפה עצר את הבעיטה שלו אך החלוץ האיסלנדי הגיע לריבאונד ושלח את הכדור פנימה.


צ'לסי החמיצה הזדמנות לעלות למקום הרביעי, ונותרה במרחק נקודה ממנצ'סטר יונייטד – לה כזכור עוד משחק חסר. אחרי חמישה משחקים ברציפות ללא הפסד, ודווקא כשהיה נראה שכיסאו של סארי מתייצב, החבורה מלונדון ספגה עוד הפסד לא מחויב המציאות ונראה שתיאלץ להסתפק העונה במקום השישי. בשמונת המחזורים האחרונים, צ'לסי ניצחה רק שלושה. בינתיים, אברטון חזרה למאבק על המקום השביעי (שיוביל לאירופה אם סיטי תזכה בגביע) ורק ארבע נקודות מפרידות בינה לבין וולבס.


FT. What a win at Goodison! #EFCmatchdaypic.twitter.com/yOP6Jydmpj

— Everton (@Everton) March 17, 2019




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי