הזאר נחוש לעבור לריאל, עשוי לעזוב תמורת 120 מיליון יורו

אדן הזאר
אדן הזאר | Gettyimages

לפי ה'אס' חזרתו של זינדין זידאן לבלאנקוס שכנעה את הכוכב הבלגי לעזוב לבירת ספרד. למרות שצ'לסי לא תוכל לרכוש שחקנים בעונה הבאה, הבלוז עשויים למכור את שחקן הכנף מכיוון שחוזהו נגמר בקיץ 2020

(גודל טקסט)

אדן הזאר החליט שבעונה הבאה ישחק בריאל מדריד, כך דווח ב'אס' הספרדי וככל הנראה החזרה של זידאן לבלנאקוס הייתה חותמת סופית לגבי רצונו של שחקן הכנף של צ'לסי ומכיוון שהכדורגלן הצרפתי לשעבר היה אליל נעוריו של השחקן הבלגי.

אך למרות רצונו לעזוב לבלאנקוס בקיץ, נראה שצ'לסי שלא תוכל לצרף שחקנים חדשים בעונה הקבוצה בשל סנקציית פיפ"א, תקשה על המעבר אבל לא תחזיק אותו בכל מחיר והצעה בגובה של 100-120 מיליון יורו תספק את הבלוז עקב העונה שהזאר שמסיים חוזה בסוף עונת 2019/2020 והקבוצה עלולה לאבד אותו ללא תמורה אם לא תמכור אותו העונה.

הזאר שהצטרף לצ'לסי בעונת 2012/2013 לאחר חמש עונות בליל בהן זכה באליפות אחת ב-2011 ונבחר פעמיים לשחקן העונה של הליגה הצרפתית, ערך 339 הופעות במדים הכחולים בכל המסגרות וכבש לא פחות מ-105 שערים והוסיף עוד 86 בישולים. בנוסף זכה בשתי אליפויות פרמיירליג, גביע הליגה, הגביע האנגלי וזכייה אחת בליגה האירופית ומבחינה אישית נבחר לשחקן העונה של הליגה האנגלית באליפות הראשונה שלו בעונת 2014/2015 תחת ניהולו של ז'וזה מוריניו.


אדן הזאר עם טיבו קורטואה. יאחדו כוחות בקיץ? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי