דיווח: סאנצ'ס יעבור ליובנטוס בקיץ אם יסכים לקצץ בשכרו

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | Gettyimages

החלוץ של יונייטד עשוי לעבור לגברת הזקנה בקיץ ולשוב לסיירה A אחרי שמונה שנים. אך למרות השמועות הצ'ילאני הביע את רצונו להישאר במועדון בראיון 'אינסייד יונייטד': "תמיד רציתי לשחק כאן והגשמתי חלום"

(גודל טקסט)
אלכסיס סאנצ'ס שעובר תקופה קשה במנצ'סטר יונייטד, יכול לפתוח דף חדש ביובנטוס שמגלה בו עניין, אבל כדי שהמהלך הזה ייצא לפועל הצ'ילאני יצטרך לרדת בשכרו העומד על סך חצי מיליון ליש"ט לשבוע.


ביובה רוצים את הצ'יליאני ששיחק בעבר בסרייה A באודינזה, אבל הבהירו שלא יוכלו לשלם לו שכר דומה. בגברת הזקנה חושבים שאפשר לאושש את הקריירה שלו ולחבר אליו את כריסטיאנו רונאלדו אשר יגרום לחלק התקפי ורסטילי ואיכותי. אם יגיע לאלופת איטליה הוא גם ישחק עם חברו לשעבר ארון ראמזי שכבר סיכם כי יקבל שכר של 400 אלף ליש"ט לשבוע. סאנצ'ס כבש רק שני שערים העונה ורק חמישה מאז הגיע ליונייטד בינואר 2018.


למרות הידיעות שגם אולה גונאר סולשיאר מאוכזב ממנו, הצ'יליאני התראיין לאתר של יונייטד "אינסייד יונייטד". הוא כרגע פצוע בברכו ולא משחק ועשוי לחזור רק למשחקים האחרונים של העונה. הוא יחזור רק באמצע אפריל לאימונים.



אלכסיס סאנצ'ס במדי אודינזה. ישוב לסיירה A אחרי שמונה שנים? (Gettyimages)


סאנצ'ס אמר: "אני רוצה להמשיך להראות את האהבה שלי לכדורגל. אני יודע מה אני יכול לעשות. יש לי אמון ביכולת שלי. יונייטד היא מועדון חשוב לא רק באנגליה אלא בכל העולם ואני אשמח לעזור להם להביא תואר עבור האוהדים (נשארה רק ליגת האלופות). אני לחזור לכבוש שערים ולזכות בתארים ולשמח את האוהדים".


על התקופה הלא טובה ביונייטד: "הפסדנו שנה שעברה בגמר הגביע לצ'לסי ולא הייתי מרוצה מזה. הייתי עצוב כי רק רציתי לתת תואר לאוהדים. כשהייתי ילד אהבתי את יונייטד ואני נשבע שזו לא המצאה. ראיתי אותם בטלוויזיה ורציתי לשחק יום אחד במועדון ואת זה הגשמתי. עכשיו המטרה שלי להגשים עוד רצונות שקשורים בקבוצה".


Alexis Sanchez – "I want to score goals. I want to bring them joy. I want to win silverware." #mufcpic.twitter.com/K3HdYRQPAd

— Man United NM (@ManUtd_NM) March 19, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי