הארי קיין: "לאחר שאפרוש מכדורגל, ארצה לשחק ב-NFL"

הארי קיין
הארי קיין | Gettyimages

חלוץ טוטנהאם ואולי הכוכב הגדול ביותר של הכדורגל האנגלי, סיפר בראיון מיוחד שדווקא פוטבול הוא ענף הספורט המועדף עליו: "בריידי גרם לי להאמין שהכל אפשרי. אנסה זאת בעוד כעשור בתקווה להיות הטוב ביותר"

(גודל טקסט)
בשבוע הבא (רביעי, 4.3) תחנוך טוטנהאם את ביתה החדש כשתארח את קריסטל פאלאס באצטדיון ווייט הארט ליין החדש, שנבנה על חורבות המגרש שהיה לה לבית מאז 1899, וההתרגשות בצפון לונדו ןבשיאה – אפילו שעוד לפני כן מצפה לתרנגולים משחק חוץ באנפילד מול ליברפול. אחרי חודשים של המתנה ודחיות שונות ומשונות, קבוצתו של פוצ'טינו כבר מצפה לעבור לביתה החדש שיכיל כ-61,000 מושבים.


האצטדיון החדש תוכנן בין השאר לאירוח משחקי פוטבול לאור שיתוף הפעולה עם ה-NFL ועל כן ישנו כר דשא מיוחד שמיועד למשחקי פוטבול ובהנהלת טוטנהאם עובדים על כך שיום אחד יתקיים בו הסופרבול ואף ישמחו לראות קבוצה אירופית שתאמץ את האצטדיון החדש כמגרשה הביתי ותארח בו משחקים מול קבוצות ה-NFL. הדבר נעשה כמובן מסיבות מסחריות, אבל מי שרוכב על הגל הוא כוכב הקבוצה, הארי קיין שגילה בראיון ל"גארדיין" שהוא חולם יום אחד לשחק פוטבול.


לדברי קיין, אולי הכדורגלן האנגלי הטוב ביותר כיום, דווקא פוטבול הוא אהבת חייו. הסקורר של התרנגולים ושלושת האריות אפילו קרא לשני כלביו על שם כוכבי NFL ידועים, טום בריידי וראסל ווילסון – הקוורטרבקים מהטובים בתולדות הליגה. החלוץ סיפר כי ביום שאחרי הפרישה מכדורגל, הוא מתכנן לעבור לארצות הברית ולנסות את מזלו בפוטבול, בניגוד לכוכבים כמו דייויד בקהאם, זלאטן איברהימוביץ' או סטיבן ג'רארד שכיכבו ב-MLS. "בעוד עשר או 12 שנים אני בהחלט רוצה לנסות את זה", הצהיר קיין בן ה-25.


בנוסף, חלוץ טוטנהאם אומר שהוא לא יעשה את זה עבור כסף, כי הבועטים בפוטבול מרוויחים הכי פחות משאר שחקני הקבוצה – כמיליון דולר לעונה. "אני בכל זאת אנסה את זה. השאיפה לשחק בפוטבול נובעת מכך שאני רוצה להיות הכי טוב בכל דבר שאני עושה. גם כשאני משחק במכשיר הנייד שלי אני רוצה להיות הכי טוב. אם אצליח בפוטבול המקצועי, אחשב לאחד הספורטאים הטובים בעולם?".

Step 1 – Dominate the Premiere League
Step 2 – Placekick in the NFL

Could @HKane finish his career kicking field goals? https://t.co/0kb1IKAi6Npic.twitter.com/chZtoK0VPT

— NFL (@NFL) 28 במרץ 2019



קיין אף סיפר שחזה השנה בגמר הסופרבול בו זכה בריידי בתואר השישי בקריירה שלו. "לא רבים האמינו שהוא יגיע לרמות כאלה וייחשב לאחד הגדולים בעולם וזה גם מה שקרה לי. זה נותן לי דחיפה אמיתית לומר 'הכל אפשרי. אתה חייב להאמין בעצמך'". מסתבר שבריידי מכיר את קיין והם אפילו מיודדים. בריידי הזמין את קיין למסיבת הניצחון של הקבוצה אחרי המשחק. "היינו בקשר ברשתות החברתיות, אבל זו הייתה הפעם הראשונה שנפגשנו פנים אל פנים. היה לי קצת מוזר, כי בפעם הראשונה אהדתי קבוצה אחרת חוץ מטוטנהאם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי