שבת בפרמיירליג: סיטי אצל פולהאם, יונייטד נגד ווטפורד

אילקאי גונדואן, ראחים סטרלינג
אילקאי גונדואן, ראחים סטרלינג | AFP

האלופה תפתח את המחזור ה-32 כשתתארח אצל הקוטג'רס שנמצאים על סף חזרה לצ'מפיונשיפ, השדים האדומים וסולשיאר יארחו את הצרעות. שידורים ישירים בחבילת הערוצים

(גודל טקסט)

שבוע עמוס במיוחד בפרמיירליג בפתח. המחזור ה-32 ייצא לדרך כבר מחר (שבת), אבל למעשה להוציא את יום חמישי הקרוב, במשך 10 ימים ייערך בכל יום לפחות משחק אחד בליגה האנגלית, כך שאלה עשויים להיות ימים קריטיים למאבק האליפות ולקרבות על הכרטיסים לליגת האלופות.

במוקד משחקי השבת, האלופה מנצ'סטר סיטי תפתח את המחזור בלונדון אצל פולהאם וניתן לומר שצפויה להגדיל לפחות זמנית את הפער מליברפול ולאחר מכן תהיה זו מנצ'סטר יונייטד שתארח את ווטפורד 

פולהאם – מנצ'סטר סיטי (15:30 בספורט1)
האלופה בדצמבר האחרון חששה שליברפול תברח לה ותגדיל את הפער לכדי שבע נקודות הפרש, אבל מאז הכל השתנה. הפגרה הגיעה בזמן עבור האלופה, שבין השאר במהלכה שבו לאימונים מלאים בנג'מין מנדי, קווין דה בריינה, ג'ון סטונס וכוכבים כמו דויד סילבה וסרחיו אגוארו זכו למנוחה. מי שלא זכה למנוחה הוא ראחים סטרלינג, שהמשיך בכושרו האדיר גם במדי שלושת האריות ולא מן הנמנע שיסופסל באחד משני המשחקים הקרובים עבור אחד מבין לירוי סאנה או ריאד מאחרז.

פולהאם הפסידה את כל שבעת משחקיה האחרונים ולמעט 2:4 על ברייטון בסוף יננואר הפסידה את כל משחקיה ללא יוצא מן הכלל, מדורגת במקום הלפני אחרון עם 17 נקודות בלבד ועל הקווים ממשיך להדריך אותה שחקן העבר סקוט פארקר, המנג'ר הזמני שנראה שיירד איתה לצ'מפיונשיפ לאור פער 13 נקודות מברנלי כשנותרו 21 בקופה. הוא בוודאי יקווה שהפגרה הוציאה מעט את הסיטיזנס ממומנטום, כי לפני הפגרה, להוציא את ה-2:3 על סוונזי בגביע בהרכב חסר, היא דרסה 0:7 את שאלקה בליגת האלופות ובכלל ניצחה שישה משחקים ברציפות בליגה, כולל 0:6 ענק על צ'לסי לפני כחודש וחצי.


מלך השערים מגיע ללונדון אחרי מנוחה. אגוארו (Gettyimages)

מנצ'סטר יונייטד – ווטפורד (18:00 בספורט2)
רק אתמול (חמישי) הודיעו רשמית השדים האדומים על מינויו הקבוע של המנג'ר אולה גונאר סולישאר בחוזה לשלוש שנים, ומחר יהיה זה משחקו הראשון של הנורבגי באולד טראפורד בידיעה שהוא כאן כדי להישאר ולטווח ארוך. לפני פגרת הנבחרות הוא רשם את שני הפסדיו הראשונים במסגרות המקומיות, 2:0 לארסנל באמירויות ולאחר מכן הודח מהגביע האנגלי כשנכנע 2:1 לוולבס, אבל במשחקי הבית הוא מעד רק ב-0:0 מול ליברפול וב-2:2 נגד ברנלי, כך שהמשחק מול הצרעות נחשב להזדמנות נוחה לתפוס מקום בין ארבע הראשונות, לפחות עד שארסנל תפגוש את ניוקאסל ביום שני.

יונייטד עם נקודה מעל צ'לסי ושתיים פחות מארסנל, כך שנקודות היא פשוט לא יכולה להרשות לעצמה לאבד, במיוחד לאור העובדה שבאמצע השבוע היא תתארח אצל וולבס, הפעם במסגרת הליגה, ושבוע לאחר מכן תארח את ברצלונה בליגת האלופות בידיעה שבמהלך אפריל עוד מצפים לה גם משחקים מול מנצ'סטר סיטי וצ'לסי. 

לסולשיאר עדיין מספר שחקנים פצועים שכשירותם תתברר רק בהמשך היום, אבל נראה שרומלו לוקאקו יצטרף לאלכסיס סאנצ'ס ביציע. מבחן כשירות עשוי לערוך מרקוס ראשפורד, ששוחרר מסגל נבחרת אנגליה עקב פציעה בקרסול, אבל מעריכים שישחק וסיטואציה די דומה נמצא גם אנטוני מרסיאל. באשר לווטפורד, גם לצרעות משחק באמצע שבוע, בבית נגד פולהאם, כך שלא מן הנמנע שתיערך רוטציה קלה בהרכב כדי לשמור את השחקנים למשחק הנחשב לקל יותר על הנייר לקראת המשחק נגד וולבס בגביע ביום ראשון הבא (7.4).


ראשפורד. צפוי לשחק, אבל ההכרעה לקראת המשחק (Gettyimages)

משחקים נוספים: ברייטון – סאות'המפטון, ברנלי – וולבס, קריסטל פאלאס – האדרספילד, לסטר – בורנמות' (כולם ב-18:00), ווסטהאם – אברטון (20:30).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי