פפ: "מנצ'סטר סיטי במצב המושלם לרדוף אחרי ארבעת התארים"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Gettyimages

הסיטיזנס חוזרים לליגה האנגלית מפגרת הנבחרות ויתארחו אצל פולהאם (15:20 ספורט1), בידיעה שניצחון יחזור אותם למקום הראשון. גווארדיולה: "זאת חוויה מדהימה עבורי"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי חוזרת מפגרת הנבחרות, כשהיא רחוקה 15 ניצחונות מציון עונה היסטורית בו תוכל לזכות בארבעה תארים. מאמן הקבוצה, פפ גווארדיולה, שהספיק לזכות בכמה תארים בקריירה המפוארת שלו, אמר: "העונה הזאת היא חוויה מדהימה"

מעולם קבוצה אנגלית לא זכתה בכל התארים עליהם התמודדה, ומאז מנצ'סטר יונייטד של אלכס פרגוסון ב-2009, אף קבוצה לא הייתה אפילו במצב להתמודד על כל התארים בפרק זמן הזה של העונה. 

סיטי תוכל לחזור למקום הראשון בטבלה אם תנצח את פולהאם, וגווארדיולה מאמין שחניכיו מוכנים לתת את הכל: "זה נחמד להיות במצבנו. דיברנו על זה עם הקבוצה. זאת פריבילגיה להתמודד על כל התארים בחודש אפריל. זאת באמת חוויה מדהימה. אני לא יודע כמה קבוצות אנגליות עשו את זה בעבר, אבל אני שמח שאנחנו עושים את זה". 



מנצ'סטר סיטי רוצה לעשות היסטוריה (Getty Images)

אם תזכה באליפות העונה, סיטי תהיה הקבוצה הראשונה מאז אותה יונייטד ב-2009 שזוכה בשתי אליפויות רצופות: "אני חושב שאנחנו רעננים מנטאלית ופיזית כדי לעשות את זה., בטוח שננסה. ידענו מההתחלה כמה קשה להגן על האליפות באנגליה. דיברנו על זה בחודשיים האחרונים, אבל אין זמן לחשוב על זה יותר מדי. אין זמן להתחרט. אנחנו צריכים לתת את כל מה שיש לנו בכל משחק, בכל דקה ובכל רגע נתון" 

"אם לא נזכה, אז ליברפול תהיה הסיבה לכך. כרגע זה עדיין בידיים שלנו. אם ננצח את כל המשחקים נהיה אלופים. אני לא אומר שזה יהיה קל, ובכנות, בגלל כמות הנקודות שעדיין בקופה וכמות המשחקים שלפנינו, כנראה שנאבד נקודות, אבל בגלל זה אני לא חושב קדימה יותר מדי, רק על פולהאם". 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי